| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日係我地最後一場比賽呀!
不過我覺得開心..又有唔開心,因為唔捨得
唔捨得d人
由F.1到而家,都佔左我好多回憶
記得有一次,係街場,一路打一路喊,難忘
最後成隊喊,壯觀,未試過,唯一一次(我諗得我一個記得)
我有時會諗..點解我會入左培敦,點解會入籃球隊
點解我唔係其他學校?點解我唔係打排球?
點解係咁安排?
好開心,原來我係屬於呢一到
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 2007-10-19 |
分類: 未分類 |
琴日down番哂之前好想聽既歌~正
夜晚同家姐阿媽出去食飯,太耐無出,佢地好忙呀....唉
食完之後去左三聯,買左本書,又無左$60啦...
發覺自己原來偏愛睇果類型既書,我知自己份人好悶
呀..琴日放學,我行行下見到樹下面有隻蝴蝶死左,訓左係地下
隻蝴蝶既花紋好特別,之後再行多幾步,見到一隻一模一樣既蝴蝶係到飛
唔知隻蝴蝶係唔係搵緊果隻蝴蝶呢.. |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2007-10-18 |
分類: 未分類 |
我發覺原來我對上一篇日記係9號=﹏=其實我有開電腦架
不過果陣覺得沒什麼可以記載
昨天:
RE堂topic係戀愛,聽酷愛
"分不出真假的愛恨"..岩呀,都唔知係唔係真係
我覺得而家既情歌同以前既情歌唔同,唔知你有無同感
之前既情歌好甜蜜,情深,無咁多係關於sex
甜蜜情歌~例如戀愛預告(我第一時間就諗到呢首歌)
4點打學界呀,輸波呀..不過都無話唔服既,我地平時無練波
人地有練,贏係正常"
之後坐向sir架車去睇男仔打波,哈哈,正呀,4個F.5坐哂阿sir架車,好屈機呀
其他人自己搭的士,哈哈哈,個場面好搞笑,亂黎架
男仔係唔同啲,勁快@@有一個男仔打得好叻
打到最後平手呀!!!好緊張!係替佢地緊張呀!要加時"
最後都係輸左呀..輸左小小
今天:
睇左"不能說的秘密"
開頭好浪漫,感覺好真
講到愛情係可以穿梭時空只要係真心相愛
早排同koyee齊慨嘆一件事..其實我地兩個好白痴 |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 陸運會 |
分類: 未分類 |
嘩嘩嘩~星期五完左一日陸運,今日又黎啦,真係快呀
朝早有項比賽真係樣衰!希望見到既人..唔好再提!包尾喎..樣衰都喊呀!
之後11點就到左4x100,winnie係最睇重!
唔錯呀~第三~其實好開心!>3<好開心呢3年可以同佢地3個成為隊友!我好愛你地呀!
其實開始無力...下午屬會接力,本來係prefect,但最後又番返去籃球隊,哈哈哈!
好開心呀,可以幫籃球跑,實在太有歸屬感啦
之後緊接住班際..好驚呀...我無哂力啦...不過我班D同學仔好好呀^^哈哈
最後係無贏到,真係抱歉..拖累哂
頒獎禮
籃球隊--第一名!
5D班際第一名!(見到阿遠衝線...呀...傻傻地架..)
社際--HERMON(人馬強盛)
NO.1------O-L-I-V-E-T------勁開心心心心心心心心心
其實好光榮呀!身為OLIVET既一份子!^0^ |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
分類: 未分類 |
你而家可以睇到我篇日記...係經過我阿媽不斷痛罵下而寫下
你都估到佢會鬧我D咩架啦..
佢每次都係破口大罵,無了解下我既意向..我有諗過係唔係我錯哂
但係....算啦..我都慣哂啦~佢永遠都係咁,我明點解佢會咁..但係..
係咪又係我唔夠成熟?唔知搵錢難...可能係啦.....
算啦..講落去無意思~唉~正仆街 |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 77 | »
|