大家最近好嗎?我好似好耐無上黎喇..
不如等我講下我考試既作戰實況喇
英文作文:我記得上次入hall考,我肥左,我點解會肥左?因為我作離題
唔知係咪因為我思想太獨特=3=所以今次好謹慎
中文..嘩..真係死..唔知咩黎既,我一路睇篇文章,眼訓..zzzz....
maths..前一晚溫唔哂,無乜點睇過上學期果本書,long Q.好多唔識做,上次得一題唔識
今次...唉...跌哂!失敗..
PHYS..我最恐懼既一科!..反而長問題答得幾好wo,mc就........
總結:果日同黎sam,雲,林豪既約定!我未達標!仲差好遠!要加油!if you think you can,you can!
仲有..原來真係好多野要溫,我太懶喇!
大家要加油!而家每考一份卷,我都會同朋友講加油!^^加油! |