你想放棄?
不可以放棄!不可以放棄!不可以放棄!
你需要別人的支持嗎?
我支持你!我支持你!我支持你!我支持你!
我永遠支持你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
數學食屎喇!我正一PK黎架..
Phys呀..我long.Q差1.5分先合格,MC差1分合格
即係唔合格..但係我盡哂力喇!我之前單位數字架..
而家有48分都幾開心架..起碼有進步!你會唔會有D失望呀=.=教左我咁耐..
總括而言...今次我係食屎同PK既..
中文:
英文:
英文oral:
Chem: +
Bio long.Q:
Bio MC:
聽日對卷喇,考成點..心中有數!如果7科入面有唔合格既話
我要.............咁咁咁!我唔想會考食屎or pk!唔想俾阿媽批中!
點解咁既,唔同哂:( don't ask me why