tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 1
累積人氣: 14870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天


2007-05-20 分類: 未分類

又是下雨天..畫了一張畫..總算有進步^^"努力吧..!

今日我的火氣十分猛..玉儀..對不起..我心情真的不太漂亮

人來人往,斷絕來往好好聽..都有個"來","往"字

閉起雙眼我最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
擁不擁有也會記住誰 快不快樂有天總過去
時間會走 剛失戀的我開始與旁人攜著手 但甚麼可以擁有
纏在那頸背後 最美麗長髮未留在我手 我也開心飲過酒


其實我都唔算成日收收埋埋姐..唔會變抑鬱,大多數既人應該同我差不多..我應該係正常既

隻基路仔係邊個整架,同我一樣咁低b,不過好想知道,果陣我好down架

見到就開心番,幸運之神



2007 年 5 月 19 日  星期六   陰天


2007-05-19 分類: 未分類

剛才睇完兩位中五學生既blog,它..就好似龍捲風一樣,令好多人敗係佢手上

哼..我唔鍾意基路仔喇..

竟然有d緊張,要勤力d!唔好退步,仲要繼續進步!..i promise..盡力



2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


2007-05-18 分類: 未分類

半小時一堂真係好快過,首先,我會對莊SIR既說話作出回應,莊sir應該食左火藥

我,鳳WA: 阿sir,冷氣好凍呀

莊sir: 咁你想點?冷氣機鎖實左,調較唔到

我,鳳wa: 可唔可以推上d,而家吹到正一正,好凍呀

莊sir: 或者你可以開哂門窗,開風扇,叫哂所有人開風扇囉(發脾氣中)

真係o哂咀,凍足成1小時,如果我可以選擇,我寧願唔開冷氣,開窗,開風扇..但係佢都唔洗咁串呀..火到阿媽都唔認得=.=

下午- 收縮膠製作,望人地整,望住個焗爐,我發覺自己唔識得用筷子..最後放學整左好耐,整左一個俾家姐^^

 

呀...今日厲害喇!終於見到師姐一面..哈哈!..我覺得好好笑..係奸笑

我喜歡大海..因為海豚,因為我鍾意游水,因為風景優美,因為寧靜..仲有..我想試下見美人魚

神秘圓圈應該有意思,UFO嗎?我相信係,佢地究竟想同我地講d咩?係咪我地就黎死,係咪真係2012年末日?

妖...頂你...用電腦用到飽喇你..真係好後悔整左個鎖匙扣俾你



2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


2007-05-17 分類: 未分類

今日個早會好漫長,但內容幾有意義,個講者講既野幾岩聽,仲幾盞鬼tim,d手指郁得好靈活

肚唔痛,但係腰骨極攰,好似感冒咁,好辛苦..不過過左英文堂就無事喇!

P.E堂考試,體前屈岩岩好PASS=.=險..我覺得自己肥左,其他人都覺得我肥左,大隻左,橫左

但係唔知有無高左,好醜怪好!!要做運動!同阿廖志mo打羽毛球=﹏=好搞野呀..

之後去左art rm畫畫,同hugo傾下計...佢話我中二果陣唔乖,乜野粗口都有..有d咁既事??

 

 



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


惡運快d遠離我喇 感動 分類: 未分類

chem堂幫miss擦黑板,之後去toilet洗手,點知踩到香口膠,黑!

竟然係學校踩香口膠,呢個先係main point!咁都踩得中..?!我真係好幸運

承風妹好好人呀..好感激佢,佢幫我清理番地下好dirty既香口膠紙巾..我都唔敢清理果d紙巾,thx~'

係咪我張畫太樣衰呢..成日都俾d人當作笑柄=.=,圍觀....原來我張畫可以俾人聯想到好多其他既事物

好..等我盡量改善下喇..得我一個係咁,我好有問題=﹏=

今朝睇番班際合唱既video,好搞笑呀..原來我地班唱得好難聽,好似小朋友唱歌咁,嗌出黎..無乜優美感

英文堂好正呀!..2012年..會唔會真係世界末日架..即係5年之後..得21歲咋我..好驚呀..

近兩日11點半訓,早過平時,但係上堂眼訓過平時,我都係夜d訓喇,好似精神d