半小時一堂真係好快過,首先,我會對莊SIR既說話作出回應,莊sir應該食左火藥
我,鳳WA: 阿sir,冷氣好凍呀
莊sir: 咁你想點?冷氣機鎖實左,調較唔到
我,鳳wa: 可唔可以推上d,而家吹到正一正,好凍呀
莊sir: 或者你可以開哂門窗,開風扇,叫哂所有人開風扇囉(發脾氣中)
真係o哂咀,凍足成1小時,如果我可以選擇,我寧願唔開冷氣,開窗,開風扇..但係佢都唔洗咁串呀..火到阿媽都唔認得=.=
下午- 收縮膠製作,望人地整,望住個焗爐,我發覺自己唔識得用筷子..最後放學整左好耐,整左一個俾家姐^^
呀...今日厲害喇!終於見到師姐一面..哈哈!..我覺得好好笑..係奸笑
我喜歡大海..因為海豚,因為我鍾意游水,因為風景優美,因為寧靜..仲有..我想試下見美人魚
神秘圓圈應該有意思,UFO嗎?我相信係,佢地究竟想同我地講d咩?係咪我地就黎死,係咪真係2012年末日?
妖...頂你...用電腦用到飽喇你..真係好後悔整左個鎖匙扣俾你 |