tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 2
累積人氣: 14869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


2007-05-05 鬱悶 分類: 未分類

我部電腦就黎病死喇,成日都load唔到,hand機..總之就病喇!

點解成日都病架?關唔關我事架?你乖d喇,唔好激我喇

我唔想無電腦用呀..好苦悶架,最重要係無得聽歌

今日睇左哈爾移動城堡,我俾人呃錢呀!日文黎既..

P.S: Fiona Fung唱歌好正,而家日記播緊首歌都係佢唱,聽唔聽到呀?有無停下停下?

唔該聰明、身手敏捷、外貌不俗既喱喱幫我搵首歌=3=我好有誠意喇!?

發覺自己聽既歌..多數都偏向於英文,唔通英文歌有型D@@


 



2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


PLAN 分類: 未分類

學承風妹話濟...

自己事,應該由自己解決,我唔會再煩住人喇(認真架)

夜晚補完習同家姐媽媽去大排檔食晚飯

講起將來,我地有哂計劃,等家姐讀完大學,先可以實行

有機會讀書係好幸福,家姐好多同學都己經出左黎做野,無得再讀書,好辛苦/_\

補習: 郭大俠下一期唔補喇,咁我就會悶悶地,哈!唔緊要!有緣能相會!

我俾佢改左個英文名=3=Tony(彤)<- 男仔名黎架啵..

咁岩講起,獨生兒女好似好悶,好彩阿媽生左我出黎,有2個女

好好運地,我係細妹,唔係家姐,我一同阿媽嗌交,家姐永遠都係和事佬

叫我唔好咁火爆=.=乜我好火爆咩?點解唔係阿媽火爆呀?

又好好運地,做細妹有特權去任性,哈哈!至於做阿哥家姐就無呢個特權

如果你同細妹或者細佬一齊做錯事,阿媽好多時都係第一時間責怪你先(我估),唔知係唔係呢

但係做細佬妹,d長輩永遠都覺得你係最唔成熟果個



2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


諗到D野! 驚訝 分類: 未分類

個天好靚...係呢一刻..我究竟諗緊邊個呢...
如果你見到天色好靚,日落好浪漫,數緊星星既時候
你第一時間會諗起邊個呢?心裡有數喇



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


I miss you 分類: 未分類

5月1日溫左一陣書..但溫唔入腦
跟阿媽去左街市買送,好開心^^勾起左一d回憶
之前係我地屋企最無助既時候,有一位女士幫左我地好多
佢就係我契媽喇!我成日痴住佢,又成日跟佢去街市買送
所以..呢一種感覺好舒服,真係好掛住契媽...佢就好似我親人咁
我地屋企有危難果陣..所謂既親人無幫我地,契媽唔係我真正既親人
但佢都好有善心,幫左我地好多
我地3個而家一樣過得咁開心!唔洗靠人地!

Phys唔識,聽唔明,我好蠢呀T^T
開會果陣又俾人鬧喇,第二組就鬼死咁開心=V=
英文堂變左粗口堂=0=阿翁,黎sam,我齊齊講...x



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 分類: 未分類

PE堂跑樓梯驚險呀
呢次經驗..唔好死衝死頂

派左成績表,有進步,keep on!z
其實好想同其他人分享
不過算喇..放係個心到比較好

琴晚阿媽家姐同埋我用包展x黎決定邊個做家務
笑死呀!成家都係傻傻地

呀!!!又要多謝喱喱幫我手喇!!!
電腦天才=喱佬!!厲害呀!!!
跟住..同喱喱吹下水,佢都幾多野講=V=