學承風妹話濟...
自己事,應該由自己解決,我唔會再煩住人喇(認真架)
夜晚補完習同家姐媽媽去大排檔食晚飯
講起將來,我地有哂計劃,等家姐讀完大學,先可以實行
有機會讀書係好幸福,家姐好多同學都己經出左黎做野,無得再讀書,好辛苦/_\
補習: 郭大俠下一期唔補喇,咁我就會悶悶地,哈!唔緊要!有緣能相會!
我俾佢改左個英文名=3=Tony(彤)<- 男仔名黎架啵..
咁岩講起,獨生兒女好似好悶,好彩阿媽生左我出黎,有2個女
好好運地,我係細妹,唔係家姐,我一同阿媽嗌交,家姐永遠都係和事佬
叫我唔好咁火爆=.=乜我好火爆咩?點解唔係阿媽火爆呀?
又好好運地,做細妹有特權去任性,哈哈!至於做阿哥家姐就無呢個特權
如果你同細妹或者細佬一齊做錯事,阿媽好多時都係第一時間責怪你先(我估),唔知係唔係呢
但係做細佬妹,d長輩永遠都覺得你係最唔成熟果個 |