tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 2
累積人氣: 14871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


校際音樂節 分類: 未分類

今朝練歌,我地班唔知食錯左d咩藥,男仔笑..一直漫延到女仔果邊,大家一齊笑

ART: 我諗Miss一定係月事!好囉唆=V=又暴躁

中文堂 我扮spiderman=﹏=哈!小邊是一頭乖巧伶俐的小狗,小邊就係我隔離果頭小狗!哈!邊頒芳小姐!

放學之後唱歌喇,我覺得綵排果陣好聽d,maybe上台緊張掛..最後有獎攞,幾開心..

呀..希望圍繞係我同柯屎之間果d 衰feel..快d走,回復正常,我記得上年中三都曾經發生過係我地身上,袮..會幫我架可?

快d正常番喇柯屎..你咁樣..我好驚呀,又唔開心,又擔心我地以後係咪會一直好似而家咁..如果係既話,咁就shit喇!

呀!!!原來聽日仲要返學架!仲有測驗tim呀!鳳wa...be happy..我睇到架...唔知我有無睇錯呢?

漏左阿翁tim,thx呀,留位..其實留位係一件好簡易既事..但係點解..maybe呢d就係朋友與同學既分別



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


1600m 愉快 分類: 未分類

今朝早會同欣媽不停講野=v=搞到頒咩獎都唔知,淨係識拍掌..

唔洗人地既目光同說話,做好自己本分咪得囉,係咪?!學校就係社會既縮影,咩人都有=﹏=

1600m好過F.1-F.3,都開心既,8分幾..跑完之後覺得好頭痛,可能俾D風係咁吹吹吹

鳳wa好勁><堅持到底!有大長今既精神!

做好自己就得喇,唔會理其他人,,我唔會受影響

我覺得承風妹識得照顧人地既感受好好呀,講錯野識得say sorry..就算係嬲,都即刻唔嬲,不知者不罪

d衫好重呀,如果你係到就好喇...



2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


2007-05-08 分類: 未分類

RE堂...我發覺我生命入面好少出現"情"呢個字,第二時有咩危險,都可能無人會幫我

好!要開始..學下做人既道理,愛-係要行動既!我唔愛人,人地點會愛我呢,無朋友好孤單架..

鳳wa blog->朋友就好似拍拖咁,你唔搵我,我會唔開心,你冷落我,會呷醋=Bingo!女仔好麻煩!哈!

呀!阿翁既口頭嬋:好頂呀!成班人係咁扮佢

英文堂成日同黎SAM講"好頂呀"..好搞笑!

放學練歌..好悶呀..邊邊彈琴彈得好有感情,好好聽<<夢中的婚禮>>

最鍾意女仔彈琴!我要學...彈琴...但講出黎會俾人笑=V=我知架!實俾人笑!

柯屎又行第二邊返屋企喇T^T,唉..記住聽日陪我行返屋企喇,我會好lonely架!哈!



2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07 鬱悶 分類: 未分類

返到學校先知道今日係day1,無人同我講..又無人提我..唉

要快d畫好張畫,我覺得自己實在太馬虎喇=/\=

唉..真係好煩呀,有隻烏英,蜜蜂翁係我耳邊..抱歉,我禁不住有些少火藥味

唔happy呀..

尋晚訓訓下教又抽筋,近排都唔知做乜野,耐唔耐就抽筋,唔知自己發生咩事..

今日返學小腿抽住抽住,唔想再抽筋..我又無做過d咩劇烈運動,無理由架..

話咁快就黎到5月喇,呢一年過得最快,我相信F.5過得仲快,我想快D會考完

之後試下返暑假工,感覺上好似大個女,哈!

到時家姐高考完,我會考完,成家人都要返工(暑假)@@

 



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


2007-05-06 愉快 分類: 未分類

今日好好天呀,一出街,望下個天..好舒服^^

D微風吹下吹下,又安靜,無人煩住我

尋晚同阿媽家姐去左食點JACK,唔想再去M記,都唔值呢個價錢,不斷加價加價再加價

食食下見到3個培敦女仔,籃球架wo,我師妹黎架wo,家姐以為佢地係男仔=.=佢地愈黎愈man

去左三聯睇書,拎左一本關於解夢既書,好似吹水咁,不太可信

另一本就係女人應該要做d乜,原來結婚之後係要靠智慧去維持夫妻關係

因為擁抱親熱己經無乜感覺=0=真係深奧..都唔知係咪真架

另一本書呢就係講愛一個人,我諗個作者一定好愛佢女/男朋友,情深似海,哈哈!搵唔到"與神對話"