好煩呀...唔好再煩我喇....唔好再俾說話我聽
你又唔係我..你點會了解我諗乜呀..既然你認為我做事不嬲唔認真
咁就算數喇!既然你睇唔到我有做過野,就算喇
反正我都唔係做俾你睇,我做俾自己睇
琴日同koyee出左去,多得佢陪我走黎走去,哈!
去到地鐵又唔肯俾人走..扮低能兒,佢笑到跌落地下=.=可能我演技太出神入化
今日下午去左中大既視覺藝術系既展覽,家姐陪我去,行到身水身汗呀
成座山咁大@@好彩撞到個好好人既哥哥帶路^^"天有眼,有D靚,有D唔識欣賞
行左兩個幾鐘走喇,去左又一城食野,之後去左書店逛左成個鐘
買左本書,唔錯唔錯..
唉....哈....笑死人
|