| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
Happy Birthday  |
分類: 未分類 |
生日快樂!!!!
今日過得好開心呀!好多謝你地呀!!
個捉迷藏好有創意呀!好有心思呀!
雖然開頭俾我撞破左,但係我都好哈比呀!
大個啦!入得機鋪啦!哈哈!
|
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| 2007-09-12 |
分類: 未分類 |
尋晚睇HEROS,如果你擁有特異功能,你想自己擁有邊一種呢?
飛天..我有小小畏高
識聽到人地既心底話..知道哂人地諗乜,咪仲傷心
時空轉移..唔得!一定唔得!搞亂哂D時間!
一個唔小心,隨時見到有兩個自己係同一時間,以為自己顛左
唔會受傷既身體,呢個唔錯,斷骨都無事,有幾條命
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 2007-09-09 |
分類: 未分類 |
點解會咁老土咁保守架..
一個月玩一兩次電腦..玩一兩個鐘,會唔會恐怖左小小
電腦係而家呢個年代係必須,唔同以前
雖然無電腦唔會死,但係娛樂下有咩問題
考試係重要,但讀書唔係一切囉
唔好用你自己果套想法黎攞落我身上
我有我想法,唔好咁尊制啦,尊重下我啦
我覺得暑假果陣同朋友有小小脫節(當電腦未壞既時候)
好啦...發表完我既講話
|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
| 2007-09-07 |
分類: 未分類 |
當我踏入課室,發覺...每人都埋頭苦幹
於是我都迫住做下野....滴汗....!
lunch同柯屎,欣媽去左食野,好開心!哈哈!
仲見到Koyee tim,佢好似成日都俾我玩~哈~傻婆呀
PE堂度高榜重,woh~高左3cm,重左好多呀!3cm無理由重左咁多
都差不多發完育啦,二度發育咩
可能無做運動,加上收入多過支出,唔均衡
收入=食野,支出唔係去大大,係做運動
每晚跳一百下繩!(記得既話)
頭先同柯屎打羽毛球,扮打網球,學下舒拉寶娃既叫聲,超低能~ |
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
| 2007-09-06 |
分類: 未分類 |

|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 77 | »
|