tung0913
暱稱: 阿彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-29
2010-03-18
2010-03-17
2010-03-12
2010-03-09
文章分類
全部 (381)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 313
今日人氣: 9
累積人氣: 14878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


2007-11-18 分類: 未分類

大家好嗎?好似好耐無上黎啦

就黎聖誕節啦!好開心呀~

我覺得聖誕節係全年最浪漫既節日,仲浪漫過情人節

但係唔知今年會唔會凍呢

唔凍既話就無哂氣氛架啦"快D凍快D凍!

今日去左Habour City..見到D好靚既聖誕節飾物公仔

好靚呀..好想攞哂佢地返屋企

下星期旅行,好野~有得BBQ,好想B,要B爆佢!



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

今日中文堂好好笑!俾十個笑哈哈佢!

話說我地班就要開始一課關於一個女仔鍾意一個男仔,寫女仔對於感情既細膩

跟住就請左三位同學出去分享下究竟情荳初開既女仔心情係點架呢

首先就請左陳國BEN出去,佢咁有經驗,點都估中一半既

阿WING就講到D女仔太OPEN=3=

6+2完全得呀!掂呀!中哂!果然係少女!哈哈哈!我覺得好好笑(特別係由6+2講)

我覺得6+2既睇法同我幾岩,係呢方面,不過我諗好多女仔都係咁既

正常呢..應該就唔會咁主動同佢講野既,總之對個男仔就特別唔同

不過個個人都唔同,話唔定有D人會主動D認識人地(不過少囉,我唔多睇好)

ART個報告我整左兩堂架,點知一個唔小心,真係無哂..今次黎真"

好心痛.....不過唔緊要啦,事關我頭先己經搞掂左啦=]

BIO QUIZ肥左,唉~要加油!好似PHYS,CHEM,BIO科科肥...點算

點解會咁架...不如快D會考啦,咁我咪知道自己條路應該點走囉,不論讀書定做野

其實如果到時真係做野都無問題...只係唔知屋企人點睇我姐



2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


2007-11-03 分類: 未分類

近兩星期..回到家中..很累

我的生活開始失調

在食晚飯的時候睡著了,凌晨時分就起床做功課

再睡多兩小時又要上學了..

顛倒了=(

我要A.O啊!



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


2007-11-02 分類: 未分類

我相信每個人都有一段冷靜期

突然有一段時間好靜

為什麼呢?

不知道

情緒化?

我相信係

可能自己講得太多



2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 分類: 未分類

講番琴日先,調左位..唔係幾開心,有內幕

keith又係慘...我周圍隔離都唔多岩傾,我有兩三堂係無出過聲

對於我黎講,算係奇蹟

放學惜別會,好多人出黎分享,我覺得佢地真係好唔捨得

份小禮物我無開過黎睇,佢地話要唔開心果陣先可以睇

點知佢地個個都開哂黎睇=.=

今朝臨出門口果陣明明無落雨,一落到樓下就落雨,有無搞錯!?

之後等緊過馬路既時候,雨勢雖然唔大,但係落得好密

我又覺得好凍,無人幫我,我覺得好冷漠無情

可能因為係毛毛雨啦..所以正常係唔會幫

我記得之前我又係無帶傘,落狗屎,有一對情侶姐我,即場覺得好感動

因為我成身濕哂,企係馬路同馬路之間,避無可避

下午去左又一城睇amazing grace,中間有小小悶

但係最後個男主角成功廢除黑奴制度,好開心呀!正呀!

之後同阿翁邊食雪糕邊傾計邊睇人溜冰,D細路仔好得意呀,哈哈

差不多6點歸家LU...........

BYE~