今日中文堂好好笑!俾十個笑哈哈佢!
話說我地班就要開始一課關於一個女仔鍾意一個男仔,寫女仔對於感情既細膩
跟住就請左三位同學出去分享下究竟情荳初開既女仔心情係點架呢
首先就請左陳國BEN出去,佢咁有經驗,點都估中一半既
阿WING就講到D女仔太OPEN=3=
6+2完全得呀!掂呀!中哂!果然係少女!哈哈哈!我覺得好好笑(特別係由6+2講)
我覺得6+2既睇法同我幾岩,係呢方面,不過我諗好多女仔都係咁既
正常呢..應該就唔會咁主動同佢講野既,總之對個男仔就特別唔同
不過個個人都唔同,話唔定有D人會主動D認識人地(不過少囉,我唔多睇好)
ART個報告我整左兩堂架,點知一個唔小心,真係無哂..今次黎真"
好心痛.....不過唔緊要啦,事關我頭先己經搞掂左啦=]
BIO QUIZ肥左,唉~要加油!好似PHYS,CHEM,BIO科科肥...點算
點解會咁架...不如快D會考啦,咁我咪知道自己條路應該點走囉,不論讀書定做野
其實如果到時真係做野都無問題...只係唔知屋企人點睇我姐 |