尋日溫書既時候聽到首幾正既歌,搞到我都精神一振@@
我覺得溫書既時候..聽歌係幾重要,會專心d,或者可以聽下電台
今日考左chem...MC竟然有時間剩"..竟然!
考完L.Q係到討論..好似講多錯多,D分愈黎愈少=0=
早知...吳好緹,吳廣德啦!
今日下午討論八婆野...原來.......級中有大約十八個人係拖友
真係....超多....哈哈....點解架...
最美麗的第七天...點解!?點解感人既愛情故事都係要有絕症!??
好老土..屎橋,不過咁喎...橋唔怕舊,最緊要受
我又係衰既...一路睇就一路鬧D情節老土低B,但自己又要追
係咪攞黎衰呀
|