--------------------------------------------------------------------------------




日記板牙"""TuNG*// Write Login Member Forum Logout

暱稱: ■□×!)*TuNG ×╳
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

今日終於考完試LA //\

2007 年 1 月 26 日  星期五

今日係考試既最後一日LA~

呵呵......考左咁多日都係時候出去反下嫁LA∼

今日放學,,

係最早返到屋企既一日~~

因為晏 D 同MING&SHAN&LING&cC妹出去踩單車,,

我地 1 點左右就出左去,,

我地先去租單車...

之後再去SHAN樓下等佢,,

佢帶埋佢個細佬落去,,

咁咪同埋佢一齊反LOR~~

跟住我地本來諗住踩去""清水灣""

點知原來個條路係勁斜,,

所以我地最後都係放棄左......

跟住SHAN個細佬去寶康到反,,

咁我地就送勄去LA~

點知佢細佬自己踩下踩下既然抄車...     [{可憐____"}]

佢一路一喊路流血,,

咁我地就帶左佢返學校到拎D紙巾比佢抹下D血,,

之後SHAN就帶佢細佬去寶康反,,

MING&&LING就去左買野食......

咁我就同c C妹係到睇車,,,

LING就幫我買左蘋果綠茶   THZ~~

之後等埋SHAN返就繼續踩,,

踩多一圈我地就去還車,,

玥陪LING去接細妹,,

跟住佢就返左屋企,,

我地就去左OK食野,,

食完,,   

MING&&SHAN就唔知去左邊,,,   〔[返左屋企]〕

咁我就陪埋 C C好去買埋蛋糕比佢家姐,,

我就返屋企LU∼∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 65 | »