今日係考試既最後一日LA~
呵呵......考左咁多日都係時候出去反下嫁LA∼
今日放學,,
係最早返到屋企既一日~~
因為晏 D 同MING&SHAN&LING&cC妹出去踩單車,,
我地 1 點左右就出左去,,
我地先去租單車...
之後再去SHAN樓下等佢,,
佢帶埋佢個細佬落去,,
咁咪同埋佢一齊反LOR~~
跟住我地本來諗住踩去""清水灣""
點知原來個條路係勁斜,,
所以我地最後都係放棄左......
跟住SHAN個細佬去寶康到反,,
咁我地就送勄去LA~
點知佢細佬自己踩下踩下既然抄車... [{可憐____"}]
佢一路一喊路流血,,
咁我地就帶左佢返學校到拎D紙巾比佢抹下D血,,
之後SHAN就帶佢細佬去寶康反,,
MING&&LING就去左買野食......
咁我就同c C妹係到睇車,,,
LING就幫我買左蘋果綠茶 THZ~~
之後等埋SHAN返就繼續踩,,
踩多一圈我地就去還車,,
玥陪LING去接細妹,,
跟住佢就返左屋企,,
我地就去左OK食野,,
食完,,
MING&&SHAN就唔知去左邊,,, 〔[返左屋企]〕
咁我就陪埋 C C好去買埋蛋糕比佢家姐,,
我就返屋企LU∼∼
|