唉,,,今日足足上左3堂MATHS堂牙,,
我睇住D數都睇到我暈LA~
我又唔知佢係到發咩 UP風喎~
放學個陣,,
我地去左 Shan 屋企,,
我地一去到佢個家姐就啤住我地,,
一D都唔歡迎我地牙,,
我地去佢屋企其實係諗住整壽司食既~
Shan都唔知點煲飯嫁,,
都唔熟既,,
但係我地都照食喎......
我地將D紫菜係咁包.,
MING仲包左成3層TIM牙,,載
跟住反到5:00左右,,
我地就返屋企LU~
Shan踩左嫁單車出黎,,
我就左 載LING 返屋企先,,
但係去到佢樓下,,
又話要去接細妹BOR~
跟住我又載返佢返學校LA~
之後接完佢牙妹,
我就載MING 返屋企,,
跟住就去搵返 Shan LA~
跟住就到佢載返我LU~ 呵呵____""
佢之後上左我屋企,,
跟住我就煮左個麵比佢食LA~
之後冇 LA LA 肚痛喎~
一定係食左佢D飯La~,,
跟住我就打左比 MING問佢有冇事,,
點知佢都有牙,,
跟住反到成10:00先走,,
其實都唔係走住嫁,,
係因為我牙媽返左先要走炸......
|