今日係學校假期,,
我就同左LING去左Lam Tin買野,,
我帶左$110出去,,
本來都以為夠la!!
點知就得返個$20,,
可憐lor!!!
BUT我地買左個袋~
都幾令嫁...唔錯牙.,,
我地去完LAM TIN,,
就諗住去1"寶翠公園"睇下TB write左D咩LA!!
點知中途就撞到正一正喎,,
佢地仲叫牙LING Tim牙,,
跟住我地就即刻走la!!
走既途中見到DOG DOG喎,,
跟住就比TB個FD捉到LU...
然後佢問我地去邊,,
LIND答左之後我地就返屋企LU!!
冇去反LU!!!
今日我地撞到勁多"張沛松"D人牙,,,
計計埋埋都有成23十個人LA!!
都唔知Y今日咁多人出LAM TIN嫁,,,
BUT今日我都好好好好好開心牙,,,

|