今日去左老人院到探d老人家,,
我地搭左7個字車...
但係我唔記得左買香口膠,,
不過好釆冇嘔"喳"
如果唔係就臭臭lor,,,
坐左咁耐,
終於去到la!!
我地"反"左傳波仔,,
勁無聊牙!!
傳傳下,,有個婆婆入左o黎bo!!
之後我就要讓個位比佢la!!
跟住佢地係到唱歌仔,,
唱果個"朋友"&"帝女花"
唱得真係勁好聽lor!!
令到我對暈左lor.....
最後就係要同佢地傾計,,
個婆婆問我姓咩...
但係我聽唔明佢講咩!!
講吓講吓...
牙sir就話夠鐘要返學校la!!
之後就去左影相,,,
跟住就返去lu//'\
我下次唔會再參加d咁既野la,,
咁鬼死無聊......(@_@)
|