其實今日都冇咩野發生~
今日上 Math 堂..
比個毛毛玲叫左出去做題數喎~
我都唔明佢平時上堂個時講 D乜,,
咁又點識做牙,,
之後仲要比佢話我喎~
唉......佢真係好煩牙~~
到 到 LUNCH~
我同 C c 妹坐左係到飲野,,
跟住我地見到 7 + 2喎~
大家就坐埋左一齊傾左一陣計,,
C c 妹冇 LA LA 將杯朱古力同我杯檸水溝埋一齊~
跟全我地就開始係到發癲,,
將d野左溝右溝,,
(包括有:茄汁,,檸懞,,朱古力,,冰,,檸懞水)
溝左杯唔知咩出來,,
真係笑死我LA~
放左學,,
我同 C c妹,, 肥 MNG,, SHAN 一齊~
我地落落下樓梯,,
C c妹竟然"屈親"BOR~
仲好似好痛咁 TIM牙,,
佢真係可憐牙~
本來LING都係同我地一齊走嫁,,
但係因為佢要去E個既 LA LA隊,,
所以冇同我地一齊LU~
|