--------------------------------------------------------------------------------




日記板牙"""TuNG*// Write Login Member Forum Logout

暱稱: ■□×!)*TuNG ×╳
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

今日去左旅行牙~~

2006 年 11 月 23 日  星期四

今日終於去左旅行LU~

BUT我地都冇咩點反過野,,

都唔知咁樣叫咩去旅行牙,,

我地係食飯到就冇咩點食野,,

但係我地跟住就去左 c C妹個到BBQ~

其實我地都唔係燒既,,

我地只係拎黎反,,

零仲拎左條腸仔燒,,

{其實條腸仔根本就唔食得}

佢燒到條腸仔著埋火TIM牙,

真係笑死我LA!!

我地反完之後,,

我地明明冇燒到嫁,,

但係又比個"李景游"叫我地拾好D野喎~

咁我地咪為有拾LOR,,

拾個時,,

我地又係到反,,

既然係到圾反垃圾喎,,

張D垃放去人地到,,

又笑鬼死我LA~

放左學之後,,

我就同MING,,233,,零&cC妹去左"寶翠公園反,,

我地係到打"千秋",,

打打下無LA LA有個牙"嬋"走埋離,,

話要掃下面D垃圾喎,,

搞到我地要走人,,

去第2到反,,

咁我地咪去左另一個公園反LOR,,

之後MING,,零& c C妹就X左自己對鞋,,

走去反"滑梯"喎~

佢地一仆一碌咁喎,,

真係笑鬼死我LA!!

最後MING就返左屋企,,

我同SHAN,,零& c C妹去左食KFC,,

BUT我地都未去到,,

零就話要返屋企LA!!

咁佢就冇同我地一齊食LU~~

食完之後,,

我地就X去我樓下反一陣,,

又係到打"千秋",,

打完之後,,

我就返屋企LU~~

咁樣就過左我一 既旅行日LU!!

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 65 | »