![]() ![]() ![]() ![]() |
|
唔好意思,,遲d會搞搞佢** 2006 年 1 月 22 日 星期日 好煩牙,,,想搬 唉哎,,,我電腦又壞左,,又要依+先打到,, 星期5.,,出左mk,,buy衫,,,用左$500幾,,, 跟住,,,今日,,,又去buy衫,,未食飯個時,, 係new town行,,,跟住,,係2% buy左條裙,,本來仲有件背心褸,,但係冇哂個隻色,,, 跟住,,係遮仔buy左件外套,,黑加白,,,ok??" 唉哎,,,new town個間2%冇,,,荃灣間有冇尼??" 唉哎,,,要牙,,,唔開心,, 唉,,,我搵到謝擰啦,,開心,,,, 嘻,,,係振宇help我搵到,, 跟住,,,唉,,好唔開心,, 琴晚,,反教會,,跟住,,食飯啦,,食完,,係沙咀玩左陣囉,, 跟住,,我廢事我牙爺佢地擔心,,咁9點幾個時,, 我未反一反屋企先囉,, 跟住,,反到去,,諗住換鞋換袋出西貢架嘛,, 我牙爺就開始話我,,對住我好似,,唉,,,,唔開心囉,, 跟住,,振宇聽左我喊好耐,,但係,,真係好唔開心囉,,, 唉,,跟住,,琴晚成晚訓唔到,, 細路反左尼訓,,唉,,辛苦,,, 2006-01-22 06:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||