![]() ![]() ![]() ![]() |
|
唔好意思,,遲d會搞搞佢** 2006 年 2 月 3 日 星期五 死狗一樣..dodododododododo..... 今日....4點幾...媽媽叫醒我.. 煮左個麵比我..佢就反工.. 跟住..佢走左我就開電腦啦,, 冇幾耐個頭就開始痛..跟住探熱啦.. 又發燒...又得自己係屋企.. 唔知點解覺得自己好黑仔...唉唉唉.. 跟住..夜晚食公仔麵..唔開心..... 冇人理.... 10點幾..我uncle反左尼.. 跟住我沖涼啦..沖完..見到振宇打過比我.. 咁我打反比佢啦..咁我諗住打比佢個時.. 傻暉又打比我..好似比佢話咁.. 跟住..傾左陣..我就話收線啦.. 跟住..打反比振宇// 佢話我聽buy左隻winnie the pooh比我.. 開心爆.. 依+唔知做咩..對手同對腳好凍.. 跟住..老豆話我死左.. 跟住我話我個身曖..佢話死人個身曖架wo.. 唔知真定假..哈哈哈..
2006-02-03 11:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||