唔好意思,,遲d會搞搞佢**

2006 年 2 月 5 日  星期日  晴天

特年 

今日,,,12點半起身,,[[未訓醒的]]]

跟住,,,又係平時咁..

但係,,唔知點解今日起身唔想沖涼,,

洗完面,,刷完牙想行出廁所,,

但係,,我自己頂唔到**都係沖反,,哈

跟住,,,,媽媽又幫我吹頭啦,,哈哈,,,,,,,開心開心,,

跟住,,,吹吹下,,我牙媽話""咁大個都唔識吹頭既,,,

mm嘻,,跟住,,,換衫,,,哈哈,,

之後,,,出門口啦,,入到沙田,,,去個間唔知咩到食,,

食餐腸麵,,,我牙媽同uncle等左我好耐,,,哈哈,,

跟住,,,行反禾輋,,,反到之後,,

又冇野做,,係到玩電腦,,

謝擰又冇得玩,,哈哈,,

跟住,,,今日我又冇聽過振宇電話,,

好似好衰,,但係個時其實我沖緊涼,,

之後又冇時間打反比佢

跟住,,,行緊反去個時,,我牙媽同我傾計..

因為我表弟今次考得好好,,

但係,,,我知我表弟行緊舊路,,

我表弟同我一樣,,,溫書就眼訓,,

但係考得咁好,,全級最少都第13,,,

唉,,同我一年班一樣,,,唔溫書,,都考得好,,

佢依+一年班,,,7年之後,,佢一定會同我依+一樣後悔,,

我牙姨男朋友問佢,,點解唔溫書都考得咁好,,

我表弟,,答佢,,,"""我考天才囉,,

唉,,,咁真係死得啦,,,唉,,我唔想我表弟同我一樣牙,,

第時細路會唔會咁尼??"

唉唉唉,,,ms ho講,,,唔可以""""食老本"""",,我依+知點解囉,,

唉唉,,不過,,,依+知自己唔得,,都想表弟好加嘛,,

我唔想佢f.1個時後悔囉,,,唉

頭先,,我牙媽同我傾左一陣,,

佢話"""我唔係要你讀到好似表弟咁牙,,但係,,只要可以一路讀到上去就夠啦..............................

好多好多,,,我一路聽,,一路都好想喊,,,但係我都忍住,,,,

因為,,,,,廢事啦,,

唉唉,,,爸爸都敏敏散左,,好似好唔開心咁,,

又喊wo....唉唉唉,,,,唔好喊啦,,

仲中2人,,就追反人啦,,你洗乜理人地之前條仔有冇料乍,,

如果佢搵人打你,,係佢低b乍,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

走100字.... 嘻,,,

 

唔打啦,,陪表弟玩,,,

 

2006-02-05 04:03 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tung1928
暱稱: *''[[自閉﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喂...睇住..XD""
好開心.....3a..........
唔開心
中2一個人,,,,你會對�...
特年
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 97
今日人氣: 1
累積人氣: 2508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed