![]() ![]() ![]() ![]() |
|
唔好意思,,遲d會搞搞佢** 2006 年 2 月 5 日 星期日 特年 今日,,,12點半起身,,[[未訓醒的]]] 跟住,,,又係平時咁.. 但係,,唔知點解今日起身唔想沖涼,, 洗完面,,刷完牙想行出廁所,, 但係,,我自己頂唔到**都係沖反,,哈 跟住,,,,媽媽又幫我吹頭啦,,哈哈,,,,,,,開心開心,, 跟住,,,吹吹下,,我牙媽話""咁大個都唔識吹頭既,,, mm嘻,,跟住,,,換衫,,,哈哈,, 之後,,,出門口啦,,入到沙田,,,去個間唔知咩到食,, 食餐腸麵,,,我牙媽同uncle等左我好耐,,,哈哈,, 跟住,,,行反禾輋,,,反到之後,, 又冇野做,,係到玩電腦,, 謝擰又冇得玩,,哈哈,, 跟住,,,今日我又冇聽過振宇電話,, 好似好衰,,但係個時其實我沖緊涼,, 之後又冇時間打反比佢 跟住,,,行緊反去個時,,我牙媽同我傾計.. 因為我表弟今次考得好好,, 但係,,,我知我表弟行緊舊路,, 我表弟同我一樣,,,溫書就眼訓,, 但係考得咁好,,全級最少都第13,,, 唉,,同我一年班一樣,,,唔溫書,,都考得好,, 佢依+一年班,,,7年之後,,佢一定會同我依+一樣後悔,, 我牙姨男朋友問佢,,點解唔溫書都考得咁好,, 我表弟,,答佢,,,"""我考天才囉,, 唉,,,咁真係死得啦,,,唉,,我唔想我表弟同我一樣牙,, 第時細路會唔會咁尼??" 唉唉唉,,,ms ho講,,,唔可以""""食老本"""",,我依+知點解囉,, 唉唉,,不過,,,依+知自己唔得,,都想表弟好加嘛,, 我唔想佢f.1個時後悔囉,,,唉 頭先,,我牙媽同我傾左一陣,, 佢話"""我唔係要你讀到好似表弟咁牙,,但係,,只要可以一路讀到上去就夠啦.............................. 好多好多,,,我一路聽,,一路都好想喊,,,但係我都忍住,,,, 因為,,,,,廢事啦,, 唉唉,,,爸爸都敏敏散左,,好似好唔開心咁,, 又喊wo....唉唉唉,,,,唔好喊啦,, 仲中2人,,就追反人啦,,你洗乜理人地之前條仔有冇料乍,, 如果佢搵人打你,,係佢低b乍,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 走100字....
唔打啦,,陪表弟玩,,,
2006-02-05 04:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||