![]() ![]() ![]() ![]() |
|
唔好意思,,遲d會搞搞佢** 2006 年 2 月 19 日 星期日 唔開心 好耐冇打日記啦.... 今日...入左媽媽到... 食Dlifrance...好飽a** 琴晚,,,我牙嬤生日,,, 咁入西貢食飯,,,,,跟住,,牙智佢地知牙嘛,,,, 跟住,,,佢地叫我出去啦,, 但係我又行唔開,,,我牙爸係到牙嘛 跟住,,,我牙智鬧我wo.... 同我好惡咁講左叫"""屌啦媽"""wo.... 我好嬲囉,,,,,冇啦啦比人鬧我wo.... 咁個時,,,佢地係take埋架車去食糖水嘛,,, 咁我話等緊上車,,,我都未講完,,, 佢就鬧左我,,跟住,,我cut左佢線,,, 好似好衰咁,,,,,,,,,,,,, 星期三個日,,,我唔記得左帶衫,,, 比ms chau鬧我,,, 跟住,,,同佢地班友仔食野,,, d咖喱好x牙**** 我食唔到,,跟住,,,buy m記食,,哈哈** 2006-02-19 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||