![]() ![]() ![]() ![]() |
|
唔好意思,,遲d會搞搞佢** 2006 年 2 月 24 日 星期五 好開心.....3a.......哈哈... 今日.....我起身啦....6:15起身....早平時15 mns/// 因為...今天...係我咁耐第一次自己帶飯... 小學係學校買飯...中學...出去食....真的第一次牙.... 跟住...我整既...都只不過係蛋治.....哈哈.. 我依+,,,,,傻左啦....哈哈... 佢,,,,,,wa....打波個時.....哈哈... 今日...我勁開心.....哈哈哈.. 我依+成日笑到收唔到聲.....今日.... 默書個時....默默下開咪啦...跟住.. 我聽到f.1同f.3一齊ASSE 我即刻笑.......個時.....笑到收唔到聲,,, 哈哈,,,,跟住.....我同佢好近牙... 佢第2行尾2個個,,,我第3行第1個,,,,, 哈哈,,,我一路都勁望佢,,,,,哈哈,,, 牙張家豪問我,,,,又笑咩牙你??"成日都笑...笑完未牙??" 哈哈,,,,超低b囉,,,, 我地上台個時,,,,,我上台之後就勁睇住佢... 我驚到...我feel到自己好熱....哈哈... 覺得自己好低b牙... 但係........哈哈... 天使德德b,,,,,,,好好笑囉.. 嘉欣同羑羑.....byebye....哈哈........ 今日....我見到佢比個藍球打到.... waa.......好痛........ 排球......哈哈哈哈哈哈....................................... """"你見唔見到??"""""""哈哈...聽厭未??" 2006-02-24 11:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||