唔好意思,,遲d會搞搞佢**

2006 年 2 月 12 日  星期日  晴天

中2一個人,,,,你會對佢點尼??"嘻嘻,,,死啦,,,,, 

唉哎,,,,尼排,,,一係電腦壞左,,,一係上唔到網,,

又要係沙田先有電腦用,,,><::

唉,,,之前,,,聽到d野,,,跟住,,,唔開心,,喊左好耐,,,,

唉唉,,,謝擰有條新女想溝,,,好唔開心,,,

唉,,不過,,,我都唔知點解啦,,

但係,,,我聽到之後好唔開心同好嬲,,,

唉唉唉,,,,,唔知牙,,,好傻牙,,,,,嘻,,,

跟住,,,個晚,,,就牙仔陪我囉,,,

跟住,,,星期5...同miss chau食lunch...

跟住,,,放學撞到小b佢,,,跟住,,,

佢個時同條新女一齊,,,跟住,,,

一齊去左"""飲淡茶.食個包"""啦,,,

耐冇見嘛,,,跟住,,,之後,,見到佢條女好似好唔like我咁,,

咁我就反屋企啦,,,嘻,,

跟住,,,星期6個日,,,8點幾比小琪琪嘈醒左,,,

跟住,,,9點幾,,,上我屋企,,,送埋m記早餐比我,,,嘻,,

但係,,,食唔哂囉,,我飲左個杯橙汁啦,,,薯餅啦,,仲有個塊豬柳,,,]

其他,,,,我逼佢幫我食;..哈哈,,,

跟住,,,同胡雞同牙智傾電話,,,跟住,,,就出去啦...\

跟住,,,坐48x...出到去...

又胃痛...跟住,,,去買milk飲..但係//飲完仲痛...

跟住,,,佢地到啦..之後...牙智逼我食野///\

但我真係好飽...跟住...我飲珍珠奶茶啦..

跟住...牙智問我/./.飲尼有鬼用牙..

跟住我o咀啦..,..跟住胡雞話,,,珍珠奶茶有奶架wo...

嘻///跟住...等緊個時...牙智話我聽有winnie the pooh...

我即跑左去睇...嘻...

跟住,,,牙智送左隻比我,,,好開心,,

嘻,,,多謝智哥哥,,

跟住,,,,小琪發左我脾氣,,,走左先,,

唔好意思牙,,,我掛住睇winnie the pooh...

跟住,,,見到胡雞食煙,,,唔多想囉,,

跟住,,,,我就好趕咁趕反去,,,,

跟住,,,,反到去,,,真係好sorry...

我遲左,,,,,,,因為winnie the pooh...

我遲左,,,真的sorry尼,,,,

跟住,,,,傳福音,,,第1次,,,

跟住,,,,主日講犧牲,,,

牙毛問我,,,願唔願意為左神犧牲左隻winnie the pooh...

唔知點解,,,我好快答左唔肯,,,,我唔夠信??"

唉唉唉,,,跟住...唔知點解,,,有d驚打比胡雞牙依+,,,

唉唉,,,不過,,,我喜歡喜歡............啦...

好掛住,,,,,嘻,,,

但係,,,我都仲中2謝擰,,,係未花心尼??"

唉哎,,,不過,,,我識牙邊個個日,,,,已經有dd中2佢,,,

覺得佢好好尼,,,又高,,,手指又長,,,

好中2,,,我好中2d手指長既人,,,,

178cm,,,,好高牙,,,嘻,,

我依+成日都諗,,,好似個時謝擰咁,,

死啦死啦,,,,,,,,

唉唉唉,,,,真的好掛,,

,我驚反到學校好似牙女咁,,哈

[[[[[講下乍]]]]]

唉哎,,,,我好想張佢個名打好多好多次,,,

但係,,,我又驚佢會睇,,,,唉哎,,,,

 

2006-02-12 05:26 PM   [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tung1928
暱稱: *''[[自閉﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喂...睇住..XD""
好開心.....3a..........
唔開心
中2一個人,,,,你會對�...
特年
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 97
今日人氣: 1
累積人氣: 2506
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed