|
試下禁右鍵丫`
精彩多羅羅`^^
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| 2009-02-10 |
分類: 未分類 |
之前同linG*一齊 做既`
做到我吾想走`

<打去丫`^^
老豆無啦啦買左個電話比我`
幹麼咁好心?
|
| 發表時間:2009-02-10 08:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
試下禁右鍵丫`
精彩多羅羅`^^
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| 2009-02-07 |
分類: 未分類 |
笑死人了`
今朝上多元智能個時`
同傻仔同一組..
笑到趴哂街`
佢話曲奇餅熱;
吾識食`哈`
世界奇人=]
跟住又要勁硬`
佢都食左3塊\-/
正一傻仔` |
| 發表時間:2009-02-07 07:09 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23 | »
|
| «‹ March 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|