2005 年 6 月 19 日 星期日  |
|

溫書ar~~~  |
唉.....
今日成日都係度溫書ar~~~
溫左8個鐘ar~~~~

e篇都係20日寫返咋~~~
|
|

刊登時間︰2005-06-20 11:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 6 月 18 日 星期六  |
|

去街ar~~~~  |
今朝9點幾就起左身返學la~今堂係最後一堂ar~so~miss請野食lo~
返到home~就有人call~me~去打羽毛球la~
出到去先
wo~冇打到ar~
去左將軍澳廣場buy信封&信紙la~
走果陣就見到珊個mum&dad~之後佢就走左lu~
我地就去左商德繼續buy信封&信紙la~之後ting又走左lu~
我地都走埋la~返到home就沖涼la~
沖完就傾一陣電話la~傾完就訓左一陣la~
訓完就食dinner la~
eat完就see<殘酷一叮>la~勁好笑wo~

跟住就係度lo~ |
|

刊登時間︰2005-06-18 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|