2005 年 6 月 26 日 星期日  |
|

都ok~la~  |
今朝就8:xx醒左~~就去eat~早餐lo~
跟住差唔多成12點先落船lo~~
今日又係勁熱wo~~~

熱死我la~~
返到home唔知有咩做咪寫日記lo~
本來玩sims~ar~
比sister搶左部computer~15~20min到la~
佢上緊網ar~ma~咁咪順手寫埋日記lo~
今晚d親戚可能黎ar~真係煩ar~~~
|
|

刊登時間︰2005-06-26 03:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 6 月 25 日 星期六  |
|

今日........  |
今日好似係1:30去左街ar~~
去library~wo~勁熱wo~
差唔多曬到熟la~~
跟住去左新都城~~
係入面le~就玩左幾多好好笑ge野la~
之後就去左park玩lo~好好玩ar~~
之後5:1x就返左home~
跟住一返到黎一陣又要出去lo~
要去雙魚星號wo~~
去到之後就食野lo~食完咪聽唔知乜鬼唱歌lo~
聽完之後就唱K唱左2個鐘la~好好玩ar~之後咪去食x夜lo~
成1:xx先訓wo~ |
|

刊登時間︰2005-06-26 02:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|