2005 年 7 月 15 日 星期五  |
|

痛苦ar~~~ |
唉..........
要同個死人林xx一班ar~~~
死左去算la~~不過係佢死wo~~
返左school交野就返home lu~~~
琴日跌到,今日仲痛緊ar~~~

腫埋tim ar~~~~~
|
|

刊登時間︰2005-07-15 01:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 7 月 14 日 星期四  |
|

要返學ar~~~~  |
本來today唔洗返學ar ma~
但上海果個唔知乜鬼要去中大聽野wo~~
ar sir順便帶我地參觀埋果到,行左果度ge<拍拖勝地>----荷花池~~~
佢話果度都唔算多,最多係山頂wo~~~
之後有個人話"你又知,你成日去ar~~"
成班都係度笑ar~~
返左home食飯後,2點半就返左學lu~~~
放學果陣,行行下樓梯跌倒wo~~
好痛ar~~~
返到home都成6點幾lu~~~ |
|

刊登時間︰2005-07-14 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|