2005 年 7 月 9 日 星期六  |
|

GO LIBRARY~~~~  |
今日同左佢地go library~~
then見到個小學同學就傾左陣傾la~~
佢地係度怨wo~~~咁我地咪去左新都城lo~~
行左都幾耐ar~~之後buy左杯ice-cream食~
食完悶悶地,又冇乜mood~就think左樣野黎play lo~
之於果樣係乜,相信大家都知ge~
唔知ge~咪黎ask ma lo~之於答唔答就睇心情la~~~
都幾happy ge~~~~勁好笑lo~
返到home都成5:45~~
之後咪又係做返平時做果d野lo~~
不過今晚就9:33就開始傾電話傾到1:xx到就訓左lu~~~
|
|

刊登時間︰2005-07-10 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 7 月 8 日 星期五  |





« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|