2005 年 6 月 30 日 星期四  |
|

大rain ar~~~~~~  |
琴晚同sister去see"頭文字D"ar~~

勁好睇ar~~
今日終於係最後一日對卷la~~好happy ar~~
唉.....e幾日都冇啖好食ar~~食lunch都要出街食~
今日就go左m記eat~
跟住就返school ar~~中樂團ar~
又要聽果個ar伯係到d r m f s la~
練左成2粒幾鐘ar~~
之後陪左馬嘉義go左"雲起"借漫畫wo~
返home途中就還風還雨wo~
搞到濕哂wo~成身都濕哂ar~~真可憐ar~

好似沖完涼咁ar~
susan返左5次傘ae~~
我冇bring傘ar~仲要拎埋個琵琶wo~
7月6日中樂團要表演wo~叫我地返home練wo~
不過我都唔練ar la~
都唔識~練黎練去都係唔識ar la~
好彩坐第3行姐~不過yau要做司儀ar~
|
|

刊登時間︰2005-06-30 06:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 6 月 29 日 星期三  |
|

又唔合格la~~  |
唉......今日IS唔合格ar~~~
差2分咋~咁都唔比埋我~~
今日放左學go左"椰林閣"食lunch~
前日都係係果度食ar~~$25ar~
之後返到school測IS ar~
又唔識la~
but我見到1E班13&14出貓ar~~

今日勁累wo~~
 |
|

刊登時間︰2005-06-29 04:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|