2005 年 7 月 13 日 星期三  |
|

去左街ra~~ |
今日ar邊個打黎問我打唔打羽毛球wo~~
咁咪出左去lo~~
之後由於灑&大風ge 關係,so冇打到~
去左唐明個公園play~~~
play完就走左lu~~~
|
|

刊登時間︰2005-07-13 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 7 月 12 日 星期二  |
|

返學lo~~~~~  |
今日要返學ar~~
放左學出到去食lunch又要see到班老師 wo~
then又要返school lu~~
要表演比班係唔知邊到黎ge xxx合唱團睇wo~~~
仲要比左3個人試wo~~真係慘ar~~
簡直有代溝la~~~ |
|

刊登時間︰2005-07-13 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|