2006 年 6 月 30 日 星期五  |
|

好型呀............ |
今日試後活動呀....
果個smart girl好無聊lo~~勁底能lo~~
then就落左去睇band啦~~
打鼓果個好型呀,聽人講仲好令仔tim呀~~
|
|

刊登時間︰2006-06-30 05:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2006 年 6 月 29 日 星期四  |
|

好傷心lo.... |
今日最後一日派卷啦......好差lo~
咁就f.3啦....決定左要係f.3努力,唔再咁貪玩....(邊有可能呀,but講下都好呀 )
玩埋個f.2佢咪算lo~~
今日又係度吹水,玩左唱歌仔,
熾&偉係度唱歌仔,咩都唱下,but首首都係唱得果兩句~~
個呀sir真係佢有佢講,我地有我地唱咁lo~~講人自講lo佢...... |
|

刊登時間︰2006-06-29 03:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|