2006 年 6 月 9 日 星期五  |
|

黑雨......... |
今日11點到red rain 呀~~過多幾個字就黑rain 啦~~
but都唔比人走wo~勁衰lo~~
要放學先走得lo~~
|
|

刊登時間︰2006-06-09 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2006 年 6 月 8 日 星期四  |
|

估唔到lo................ |
今日發現左大單野呀~~
真係估唔到lo~~
原來琴日放學果陣呀fung&呀旺一齊左wo~~
平時佢地都唔算多兩句呀ma~~
只係oral果陣坐左成堂....放學就一齊啦~~
呀旺真係勁呀,一日就搞掂左......^^
今日比班男仔係到唱到行lo~~
從此我地班就有3對啦~~haha |
|

刊登時間︰2006-06-08 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|