2006 年 3 月 25 日  星期六   雨天


好happy...... 開心

今日同啄啄,卒卒,湘湘,DD去左APM唱K~~~~

10點幾就出左去lu~~

去左Green Box唱KK~玩鬼勁happy wo~~

卒卒唱歌歌勁高音wo~湘湘唱歌歌勁有感情wo~

DD唱歌歌勁細聲wo~啄啄唱歌歌勁好聽wo~

唱完之後我地去左無印幫杜BUY筆LO~~

係專燈去果隻wo~~去完APM之後~

DD要走先呀~because佢要陪佢ge立~~

咁我地4個就去左MK行街街~~

我地食左好多野,又buy左介指&手鐲一 d ge首飾~~

我地ge指指一人一隻呀~係卒卒buy左兩隻~~

DD ge family打湘湘ge phone問DD係邊呀~

我地緊係要講大話啦~~跟住5點到就走啦~~

but湘湘撞唔到佢ge wai wai~我地走果陣佢地先黎MK lo~~

勁冇緣wo~~都唔知wai係咪特燈ge~~

6點幾就返左home lo~~

刊登時間︰2006-03-26 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 







2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天


乞人憎AR............ 鬱悶

今日呀....after lunch~~~莊x源呀汁左我同啄啄果張貼紙相ar~~

咁我就緊係質問佢ar la~~

佢就話比吳國偉搶左ar~佢仲話比左TX睇wo~~

咁我就同左啄啄&杜講啦~點知係杜跌左wo~~

激死我啦......

咁就唯有等吳國偉上黎啦~~

佢上左黎啦,我又係質問佢ar la~~

佢同我講話比左20個人睇wo~~

當時我勁down lo~~~

跟住果堂係maths 啦~~我成堂都趴左係張'跆'度lo~~

勁想喊lo果陣~but廢事嚇親another people~以為我乜事就唔好啦~~~

我隔黎果個都忍不住問我做乜事啦~~我就拎頭....

咁佢就係到估~~我咩都拎頭~~最後佢都放棄左唔問啦....

咁就小息啦~~我就同左啄啄講~岩岩問佢地果d野ge答案啦~~~

咁岩佢呀哥又行過wo~~啄啄想叫佢呀哥打佢地wo~~

咁又係問吳國偉比左邊個睇~佢又話唔係20個la wo~~

講完之後~侯銘坤又話佢自己睇左wo~~搞到呀啄啄打左佢一野~~

after返classroom~我就問多次吳國偉比左邊個睇~佢話冇wo~~

but莊x源話比左TX睇WO~~咁就冇再問la~~

跟住果堂都happy返小小~~because至小冇比過20個人睇咁多~~~

刊登時間︰2006-03-26 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 









tung215
暱稱: []||!|tung°*﹏°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
KAKA......
2006-11-04
傳paper仔....
halloween......
溜冰...
文章分類
全部 (217)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
BLOG PET
????p[
N