2005 年 10 月 5 日 星期三  |
|

有人cry ar~~ |
今日咪又係咁~~不過有件好有趣ge事發生左ar~
就係臨上中文堂前徐柱熊同林x華打架ar~~
林x華比人打兩打仲cry埋出黎tim ar~~
佢側邊果d女仔全部都
ar~~
then miss黎到問佢做乜cry~~
佢竟然爆大獲話"徐柱熊打我ar"
之後仲叫埋陳昌集上黎wo~~
叫左佢兩個出去~~要寫口工paper ar~~
lunch就去左中樂團~去到教得音黎都打鐘lu~~
放學同miss王吹左陣水就走左lu~~~
|
|

刊登時間︰2005-10-05 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 10 月 3 日 星期一  |
|

金日..... |
今日訓進落左holl睇文化雙週ar~~~
個死人校長講野講成3.5個字,人地校長8min咋~~
睇到5點30先放ar~~~ |
|

刊登時間︰2005-10-03 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|