2005 年 9 月 24 日 星期六  |
|

3號風球~~~  |
TODAY2點幾同yin,yee,ting,san去左東港城行街~~
雖然就3號風球,但我地都6點先返~~~
我地玩左吹波波,食左d野~~
玩度6點就返左home lu~~
不過商場&條街都好多人,好似平時咁~~
3號風球~d人好似冇乜野咁~~
|
|

刊登時間︰2005-09-24 07:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





2005 年 9 月 22 日 星期四  |
|

一人一音.... |
今日放學去左一人一音ar~~
完左一人一音都成5點30 lo~~
聽日又要中樂團la~~~唉...... |
|

刊登時間︰2005-09-22 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|