S!uTuNG'dIaRy//
[[我想同我dFRiEnD講]]
我們好不容易走到了現在
雖然中間吵過好多次架
但是我相信
以後的日子 我們還是會
繼續手牽著手
因為有你們 才能支持到現在
我們約好了喔
以後老的時候 要一起回憶這些
美好的時光
"*[[謝謝你們]]*"
My dear Friend
aahopp2003 chingshukman heidi0514 raymond2124 siwina119 suki4022 sze159 tong9873 vicky8022 x93936464
今日,,, d人都唔知咩事,,, 林芷又喊,, 黎wing又喊,, 牙糖又喊,, 個個都喊,, 林芷比牙糖罵,,喊,, 黎wing唔知點解喊,,,喊 牙糖比佢家姐罵,,,喊,, 唉,, 點解個個一定要係就黎結束我地既,, 6年級個時先搞d咁既野姐,,, 開心d咪好,,, 個個都咁辛苦,, 放棄吧,, 我想話比你地知,, 憎一個人好累架,,,,如果自己都負荷唔到E種累,, 咁不如放棄牙,,
今日,,,
d人都唔知咩事,,,
林芷又喊,,
黎wing又喊,,
牙糖又喊,,
個個都喊,,
林芷比牙糖罵,,喊,,
黎wing唔知點解喊,,,喊
牙糖比佢家姐罵,,,喊,,
唉,,
點解個個一定要係就黎結束我地既,,
6年級個時先搞d咁既野姐,,,
開心d咪好,,,
個個都咁辛苦,,
放棄吧,,
我想話比你地知,,
憎一個人好累架,,,,如果自己都負荷唔到E種累,,
咁不如放棄牙,,
好眼訓牙,, 知唔知點解,, 因為琴晚我同mama同劉梓係方度,,, 煲,,,, 劇,,,(呵,,有冇亂諗野,,) 煲度6點30,,, 喊2,,之後就訓左4個鐘
好眼訓牙,,
知唔知點解,,
因為琴晚我同mama同劉梓係方度,,,
煲,,,,
劇,,,(呵,,有冇亂諗野,,)
煲度6點30,,,
喊2,,之後就訓左4個鐘