琴晚打比傻婆~>^<..傻婆老婆訓左~之後我左訓LA~
之後訓LA~發夢WO~~好怕AR~之後就起身~過左一陣又訓~
今日7點幾先起身~好累~之後就整完野就返學LA~~
之後返到去上1.2堂~都幾悶LA~3.4堂係中文堂都幾好笑~
3.4堂上IS~好悶AR~~之後LUNCH~出去BUY~飯返學校食~都唔好食GE~
我見到傻婆係學校食AR~~好怕傻婆老婆佢~唔飽~之後食完就唔見左傻婆la~>^<...
之後上f2~玩~>^<..我地班fd~玩到出火la~~個fd~打個2b~班ge~~人~好慘ar~~
比人打到落血~之後我冇得上pe~~要去同啊sir~~講返lunch~ge~事~
之後同啊sir~吹水~ha~過左一陣~就落去上pe~la~比個啊sir~小~傻ge~佢~
之後就放學la~~我見到倰婆~之後就一個人~返粉嶺等傻婆老婆~
之後送傻婆返去~haha~之後去buy~餅~食ha~我覺得唔好未~但有傻婆同我食~
我都會覺得好~未ge~haha~我返到屋企打比傻婆~傾左一陣老豆就返黎la~
之後堂妯佬打比我~話佢比人~打~我好火ar~~我堂妯佬都比人~打~
我要幫佢出頭~ha~之後係細佬個icq~見到傻婆~係黎~就同傻婆傾計計~haha~冇咁火la~
打日記...........中................. |