��
您已經停留了
同傻婆的日子記載﹏"
I
LoVe
YoU!!~
~ 你是最好的~傻﹏婆

傻佬好愛傻婆
tung5520
暱稱: "﹏亞通"]]
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
老婆我會一直左等你
同老婆一齊訓
對老婆的愛
錯得不可原諒
補到傻
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


同傻婆老婆..佢家姐..啊妹~去探險~haha~ 分類: 未分類

琴晚同傻婆老婆傾到10點9到就收線la~>^<...最衰個xx細佬la~

之後就去訓教教豬~幾好訓下ge~~

今日就6點半就起身身la~~又想打比傻婆~但怕佢未起身身~就冇打la~

之後今日早左出門口~~去到巴士站等左幾個字~好累~~

之後今日返到去要早會~好累ar~>^<..又比啊sir~~小~

之後上返去又比班住任小~1.2堂好悶~3.4堂都係~5.6~堂就訓~

之後lunch~~個班正仆街黎ge~~我等佢地就得~佢等我唔得ge~

之後好早就返到去la~~都冇野做ge~~之後7.8堂~都ok~唔會悶~

之後放學~個啊sir~~傻ge~~落全班~堂wo~~之後傻婆就打比我la~

我就唔理佢~就走左la~~之後去搵返傻婆佢地~去佢之前住果度探險~比蚊針~>^<..傻婆都係~真係心痛~

之後去buy野食la~~都ok~la~~唔算難食ge~~之後就同傻婆2個~行返屋企la~~

>^<...想同傻婆坐多一陣~佢都唔識做ge~~卡卡~之後就返屋企la~

返到屋企~就沖涼~開icq~~見到傻婆~傾左一陣~haha~~打完.......



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


送左2隻(龜龜)比傻婆老婆~~HA~ 開心 分類: 未分類

琴晚同傻婆老婆傾到11點~就收線LA~之後睇完個電視就訓LA~

發左一個夢~~係我同傻婆~GE~~HAHA~~

今日8點幾就起身開電話~黎等傻婆老婆電話LA~HAHA~

傻婆10點幾打比我~同我傾計計~HAHA~~之後傾到11幾就叫傻婆老婆比去食野~

出門口前打左家姐~幾下~我都唔想GE~~SORRY~~

之後拎左一龜龜比傻婆~HAHA~傻婆老婆好開心AR~~之後我地去食野~

都算OK~LA~~D~野~之後去BUY~多一隻龜龜比傻婆~同BUY~左D~龜食GE~野~

之後去傻婆屋企樓下傾計計~>^<...傻婆好懶AR~~見傻婆去BUY~野~都唔去~

我好勁AR~~可以令到傻婆老婆~同我去BUY~野~HA~~

之後BUY~完野~就去樓玩~傻婆話有蚊WO~~之後一路傾計~一路玩~同食野~HA~

之後傻婆喂我食野~HAHA~~之後到5點~幾~傻婆就返屋企LA~~

同傻婆GE~時候係好快好快詔GE~>^<..次次都好開心~HAHA~

傻婆有2個龜龜~你要好好對佢地AR~~一個係你~一個係我~HAHA~



2006 年 9 月 15 日  星期五   雨天


BUY~SWEETS~GE~(餅)食~HA 分類: 未分類

琴晚打比傻婆~>^<..傻婆老婆訓左~之後我左訓LA~

之後訓LA~發夢WO~~好怕AR~之後就起身~過左一陣又訓~

今日7點幾先起身~好累~之後就整完野就返學LA~~

之後返到去上1.2堂~都幾悶LA~3.4堂係中文堂都幾好笑~

3.4堂上IS~好悶AR~~之後LUNCH~出去BUY~飯返學校食~都唔好食GE~

我見到傻婆係學校食AR~~好怕傻婆老婆佢~唔飽~之後食完就唔見左傻婆la~>^<...

之後上f2~玩~>^<..我地班fd~玩到出火la~~個fd~打個2b~班ge~~人~好慘ar~~

比人打到落血~之後我冇得上pe~~要去同啊sir~~講返lunch~ge~事~

之後同啊sir~吹水~ha~過左一陣~就落去上pe~la~比個啊sir~小~傻ge~佢~

之後就放學la~~我見到倰婆~之後就一個人~返粉嶺等傻婆老婆~

之後送傻婆返去~haha~之後去buy~餅~食ha~我覺得唔好未~但有傻婆同我食~

我都會覺得好~未ge~haha~我返到屋企打比傻婆~傾左一陣老豆就返黎la~

之後堂妯佬打比我~話佢比人~打~我好火ar~~我堂妯佬都比人~打~

我要幫佢出頭~ha~之後係細佬個icq~見到傻婆~係黎~就同傻婆傾計計~haha~冇咁火la~

打日記...........中.................



2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


今日開始為傻婆老婆打返日記~haha~^.< 分類: 未分類

                       好耐冇打日記la~~今日為傻婆打返haha~

今日好早起身開電話等傻婆ge~~電話~不過等唔到~之後起身身整野~返學~

今日落好大雨ar~~但我都冇拎傘~~之後返到學校岩岩打鍾上堂~~

我果陣開始有d~~頭暈~但我都支持住~1.2堂好悶~~之後就玩我前面個小朋友~~ha

3.4堂上(DT)啊SIR~知我帶手提~但冇收我GE~卡卡~啊SIR~真好人~呢~~

5.6堂就上中文堂~>^<...我冇中文書書GE~~之後問人拎~冇人~拎比我>^<..我比MISS~WONG~(小)

~LUNCH~得幾個人食~>^<...唔LIKE~AR~~想同我GE~傻婆老婆食AR~~

之後食完好大雨走唔到AR~~好釆見到~D~FD~HAHA~~之後返到去就上中1~但都冇野睇GE~~

7.8堂~羅SIR~~叫我走讀書書~~我應成傻婆我會~努力GE~~好釆識~HA~唔會令傻婆失望∼

之後去太和搭車返屋企∼見到蛇WO∼∼傻婆見唔到∼HAHA∼之後就送傻婆返屋企∼

HAHA∼好SWEEYTS∼的∼HAHA∼∼之後就返屋企∼打完∼



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


今日係傻婆老婆既日生(生日快樂) 開心 分類: 未分類

今日係9月1日~又係傻婆老婆~ge~生日~

今日一早就比啊媽嘈左起身~之後返學校~見到好多~同學~好開心~

之後早會~好累又好熱~好唔like~ar~~但見到傻婆~咩都唔覺得lu~卡卡~

之後就返上2d~班la~好悶ar~~個叫sir~都幾好人~唔錯唔錯~

之後落禮堂~見到傻婆~坐我~右手邊ge~3~個~位~ha~~開心的~

之後就放學la~~今日係傻婆ge~生日~好想同佢~出街街~食野ar~~

但我打電話比倰婆~傻婆屋企人~話佢唔係屋企~>^<...

但點都好la~~今日係傻婆ge~生日~我都想傻婆~玩得開開心心ge~~

點都好過同我出街街la~~(悶悶的)~~傻婆老婆~生日快樂~i love you ∼>3<∼

           .★*★.        
.*★ *. *       ★       
★                   *        ∼我愛你係唔會變ge∼
 ★                  .’    
 ‘*.    I  LoVe  YoU
         '`  -..