傻婆..我係呢6.7日中..我諗左好多野...
我依家時時克克都會想諗你...仲我一開始同你一齊拍拖拖..
開始..我依家記得好清楚...傻婆我係呢次同你分開左幾日..
我真係比好多人小..比好多人話...
我同朋友講..我朋友就會話我..你好傻仔ar..自己女朋友對你咁好..
你都唔信佢..人都會有自由ga~...你女朋友都要出去玩ga..唔通一世對住你咩..
你醒下ar...我果一克比佢地話醒左..我ga眼淚自己流落黎..佢地2同我講..
佢地話你係中意你女朋友ga~話..你就唔好放棄..我一定支持你...
我聽完彼..我覺得我真係好傻仔..我對唔住你ar~傻豬..我唔應該咁對你..
我以後會比好多自由你...傻婆我真係好想同你有未來..有好多我地ga~bb
仲有我d.miss牙sir..話我..佢問左我3個問題..
1..你中唔中意你女朋友..我話好中愛..中意到冇左佢唔得..
2..佢問我..你會唔會去改你唔好ga~野..為左你女朋友..我話會..就算叫我食k..佢可以返黎我一定會..
3..佢問我..你會唔會為左佢去死..我話會..我話只要我女朋友要我做咩我都會去做...死有咩大不了..姐..
我miss..牙sir..佢地叫我快d~去追你返黎..我係好thx佢地..係佢地點醒左我...
我唔應該咁真你傻婆..傻婆..我唔怕講你知..我依家晚晚都有同耶穌傾計..我晚晚都請求耶穌帶你返黎我身邊..
我每晚都會喊住講..我禧耶穌佢一定會幫到我...佢都好想見返我地一齊ga..傻婆..
傻婆..我一定會等你返黎我身邊...because我好好愛你...5845201314..一定要留言.. |