��
您已經停留了
同傻婆的日子記載﹏"
I
LoVe
YoU!!~
~ 你是最好的~傻﹏婆

傻佬好愛傻婆
tung5520
暱稱: "﹏亞通"]]
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
老婆我會一直左等你
同老婆一齊訓
對老婆的愛
錯得不可原諒
補到傻
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


屋企邊節沒有了傻豬.. 鬱悶 分類: 未分類

琴晚..訓唔到..我就整房..整到ok~令令la..

我覺得..到時傻豬黎到我屋企..開心下..^^

琴晚4點先訓..但今日一d~都唔累..但又唔餓..

 之後今日上堂都冇咩事..但最後果堂就係咁比人小..

我冇出聲..比佢小..我有聽傻豬話..

唔好理佢地.我要做好學生..傻豬先會返黎我身邊..

學校比人小左一陣..去到一樓見到傻豬豬..佢..

^^傻豬同我講野ra..好開心..哈哈..比人小都直得//

我屋企今日過節a..我細佬..媽媽..我..都好想傻豬黎食飯..

because..我屋企人當晒傻豬係我屋企人了..

個個都好關心我同傻豬..我唔想同佢地講..7同傻豬有唔開心ga~事..

我好想傻豬佢返黎我身邊..我信我屋企人都係咁諗..

傻豬我冇左你ga日子..我好辛苦..我食唔到野..一食野就想嘔..

訓唔到..because我一訓就會想住你..好想你返黎我身邊..

我有事仲會喊左出黎..我好想打自己..我令到我地依家咁..

傻豬返黎我身邊ar...我日日都好掛住你ar~..日日都好想你..

傻豬比多一次機會我ar..一次就得ga~la~..

我真係唔想冇左你..because我得你一個令令好好老婆..係傻豬豬你



2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


同傻豬佢出街街 分類: 未分類

琴晚訓唔著..因為好開心ar~..

傻豬佢應成同我去食野..^^//

我琴晚想好多野...我對傻豬唔住..

sorry~ar~我唔應該咁對你...

我依家想同la..我好想你返黎我身邊..

比我好好咁愛你下去...我唔信你係我唔岩..

sorry~ar~..比多一次機會我ar~..

今日好早起身身..之後去等傻豬..點知..傻豬佢出左門口..

之後我好緊張咁跑去..過左一陣就見到傻婆la..

好開心ar~..好thx~你ar~..之後我好想拖傻豬豬...

但傻豬佢唔比..但我都好開心..傻豬佢出黎見我..^^

之後我地一路傾好快就到la~..之後我地叫野食..

我同傻婆你講到一d~話..我好想你諗清楚..

我真係好需要你..你係我ga..一世都會係..我會等你..

之後我地食完野我地去buy~野..我見到傻豬佢好開心ar~..

我都好開心...buy~完..我送傻豬佢返屋企..

果條路好快就行完..我真係想一世都行唔完..

送左傻豬返屋企..我就係傻豬樓梯度坐左一個鐘..

我好想傻豬佢叫我去佳下..但傻豬冇叫我去坐..

我都明ga~..我要比時間傻豬豬...^^

傻豬豬.,我在等你..呢...之後我返到屋企..

我返到屋企..整到房令令..好想傻豬佢見到呢..^^

我嘔晒今日食ga~野出黎..好辛苦..我唔想嘔..><

傻豬我好想同伙一齊返..我之前做ga野..對你唔住..sorry~..

我唔會再咁ga~la~...你信我la..我等緊你呢..

回來我的愛吧///傻豬豬..我愛你..我好懷念你..好掛住你..5845201314..你教我的..^^



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


受傻婆分開的第2日 鬱悶 分類: 未分類

同傻婆分開左第2日LA..

唔知傻婆佢點呢..我好唔捨得..

我就好似一個人傻左咁..對屋企人..事非不分..

我GA心每日每晚都想住你..每日每晚都掛住你..

我今日早上先訓..我係度諗..我對傻婆唔住..

我真係官得佢太多..冇比自由傻婆洗會整到今時今日咁...

我覺得最錯個個係我..一手做成咁..我覺得我好冇珍惜..

依家先珍惜遲LA...有2句話我之前成日睇...

珍惜今天和你心愛人相處..因為他日是你美好我回憶>>

愛你的人..不是只係愛伙一.2天..而是愛你一.二世..

我琴晚發左2個夢..都係關於你返黎我身邊///

我真係唔想清醒返..我覺得我果一克..我好珍惜你..

我好幸福//我真係想一世係個夢中..可能我一世唔醒你會黎睇下我...

傻婆..我識左你..我真係好開心..你比左好多快樂我..THX..

我識左你一個女朋友.我覺得我係一生日最幸福..但依家我唔會拍拖..

我只係等你回來我的愛...因為我只我一個老婆..果個就係你...

傻婆..愛你的我可以做你任何開心..快樂的事..只要你開心..我什麼都會去做..

傻婆..不官你有多麼不喜歡我..我都會好愛你..直到等你回我我身邊..

傻婆..我好想你唔好同我分手..我地比十日大家..我十日後我打比你..

我好想個答案係..我地不如一齊LA..我好想叫返你做老婆..AR~//

你為左我..你諗下AR~..傻婆...愛你的傻佬..



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


同傻婆分手的第一天 鬱悶 分類: 未分類

今日同傻婆分手左...

我心情真係好唔開心..我好想同你一齊..

傻婆..唔知你係唔係好想同我分手呢..

傻婆..我同你識左1年幾la...我有好珍貴你同想唔要你...

我好中意我岩岩識你果陣..你係好可愛..對人好好..好多好多..

我依家都唔係唔中意你..我係好中意你....

但你唔中意我..我留你..你只會係唔開心....

我可能真係對你..好..唔好..可能你覺得我對你唔夠好...

可能我真係好樣衰...我親你唔起..好多好多我唔好ga~野///

傻婆..我今日真係唔想打你朋友..我見到佢走我都冇講比我朋友知..

我真係唔想你傷心..我係想你開開心心..我唔想你唔開心...

傻婆..只要你開心..我什麼事我都係幫你做..因為我還是好愛你...

傻婆..愛你的人..他一定會等你回來佢的愛裹..

傻婆..今天我珍惜你..是因為我衰愛你...

傻婆..我就是每晚在天上見你訓的星星一樣..會睇住你唔會有任何人傷害你..

傻婆..你有一天需要我的話..我好想你回來我的愛中..我衰會好好愛你下去..

我上果d~都係我心裹話..我好想你回來我愛.中..



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


老婆生日大快樂 開心 分類: 未分類

今日你我老婆ga生日..令令老婆大人生日大快樂//

老婆仔..今日你生日..我buy~左d打比你..我好想你開心...

^^老婆仔..你生日又大一年..係呢一年想我做d咩..

同想我改d~咩ar~..我會去做..做到你覺得我最好為止//

哈哈...老婆我愛你..