| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
海防博物館一日遊  |
分類: 未分類 |
今日去咗海防博物館
雖然係好悶,不過總算係同6A最後一日番學+最後一次去校外學習呀
嘻嘻~鄭老師用咗我之送比佢果個樽呀 
痴線架
熱到嘔電
搭車又搭咗勁耐
全日都超想嘔
我地分咗2批(男同女)
D男仔超正呀
可以入個館度參觀
我地D女仔就要有導賞,仲要出去曬太陽
佢地有得炭冷氣
仲可以唔使出去曬太陽
(不過佢地話自己去咗天台,仲曬過我地D女仔)
仲去咗小食部tim呀
不過佢地就身在福中不知福
我地D女仔要有導賞,仲要出去曬太陽
超慘
佢地就話佢地上年參觀過館內,想同我地掉轉
我地真係求之不得啦
不過最後都唔得
果個鄭老師又話我地幾好幾好喎
嘔呀
|
|
|
樂彤 於 2008-07-16 08:21 PM 發表:
我係唔原諒你呀,,吹呀 你之前係blog到打咩呀 我鐘意沐恩呀,,吹得我脤咩!!! 你入左監獄係你好彩渣,,,有冇睇新聞嫁 不過你入到監獄你都只係一個籮低橙 你冇可能會勁過個到d人,,呵呵 仲有,,你永永遠遠都唔會再係my best fd,,,我唔會掛住你嫁
|
|