您已經停留了 秒
今日9點起身
一起身就玩電腦
真係冇得夠
唉......
玩左成日電腦
又累又眼訓.....
今日要早d打blog
因為廢是同家姐爭電腦用
所以早d打左先
今日都冇咩野講
好喇
閉閉
今日一起身就11點幾
過左一陣之後就玩電腦lu
玩左超耐
差唔多成日
到下就
我down左首我
係pretty boy同the day you went away
勁好聽囉
其實我係係L.C.M家姐個blog到聽到好聽
所以我先down
家姐....真係冇介紹錯
哈哈
今日講到le到
今日一早就去睇戲
睇冰河世界3
超搞笑
仲有佢係3D
立實D
不過我鍾意4D多d XD
有一句野我超記得
就係....
我空虛 我寂寞 我凍呀~~
le句野笑死我
我睇左差唔多成日
仲記得
哈哈哈
今日真係好開心
我要趕住睇哈利波特
所以唔講住
我明明記得仲有野講
但係又唔記得左=.=''
嗚嗚嗚
真係唔講
係今日終於睇會到咩叫愈幫愈忙
今日諗住幫家姐入點點
點知....
嗚嗚嗚`
愈幫愈忙哇....
我..入...錯..左..第..2..個...a..c
Sorry呀家姐
我知你冇怪我...
又叫我唔好自責
又叫唔關我事
唉....不過算喇
我由而家開始要聽哂你話
我唔le件事喇
因為你話過左去唔好講
所以唔講
不過...係le到都要同蠔姐夫講say sorry
Sorry
可能真係唔關事
但都有d唔安樂
好喇真係唔講
封咀XD
今日番左學
搞到冇乜時間上唯
其實係番左一陣;D
不過我番到去勁開心
因為可以見番d fd
又可以見番d老師
真係好開心好開心
今日係學校留左勁耐
因為俾記念冊老師寫
俾左6張
得1張拎得番黎
XD
今日好累
所講到le到