| 今日係今年暑假以來第1次約d同學出黎...
首先我同張子出左黎仙...
去左德福...
陪張子去買野...
3點30到啦...
就番番apm...
約左黃靜欣佢地ma,,,
見到面之後我地就落左去買壽司...
唸住一陣間邊睇邊食...
棒得很呢...
買完之後,,,
比人吹了-0-
個個8婆ray...係咁吹..
話佢等左好內喎...
>0< 邊個等得內d呀
哼...
買非,,,冇5個人位喎..
卡卡..
咁就前後坐啦...
抽籤,,,
yes,,我同張子自己坐前面..
佢地3個坐後面...
可可睇啊..
愈睇愈覺得方力申..
可令仔..
如果係我,,
我緊係簡方啦...
側田咁嘔.-0-
真係真係太可睇了...
唔捨得走啊
>^<
唔豬第時仲有冇機會再睇過呢@w@
|