| 我又做死屍喇
12點仙起身睇電視
如果吾系都吾知可以訓到幾點
下午同家姐去左打壁BALL
打左1個鍾
出左成身汗
舒服晒
人都好似輕左
噢,,難道我瘦左XDD^^
打完之後
做咩??><
咪幫牙媽買送喇
,,,不太多說買送過程>w<
下//.不是MA
聽日就番學LO WOR
仲去玩.
矛錯
禾系同家姐去左玩
因為....
聽日系吾屎番學學咖XPP
我間學校都怪怪的
吾系9月1日番喎
9月4日仙番
卡
放多1日
XDD
玩喇玩喇
玩賣呢日喇
聽日聽日聽日再聽日
就真系要番喇
番去玩迷弓
搵課室XDD>V<
|