話晒星期一就系第1日
過啲中學生活
心情當然怕得很呢
系呢幾日,,,仲成日唸賣啲無聊問題
[去左中學要著條校裙...好怪喎]
[去左中學要面對啲{強人},,,好驚喎]
[去左中學要識應啲新生活...好難喎]
[去左中學又要乜又要麥...好煩喎]
,,,,,我吾仲意著條校裙
,,,,,我吾仲意面對{強人}
,,,,,我吾想改變而加既生活
,,,,,我吾仲意規舉多多...
哎唷..我咩都吾想也>^<
旦系著條校裙就大個女喇...
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
大個女大個女大個女大個女
|