| 甘日第1日牙>w<
晨甘早6點彈左起身
琴晚訓得同暑假個時好吾同牙>^<
琴晚11點訓...2點幾仙訓得到
姐系訓得3個幾鐘詐=^=
眼訓到屎牙
起身...去梳洗喇...
穿上校服..
就系form1仔喇...
吾系p6仔喇>v<
穿好晒,,打賣條tie,,
搞掂..食早餐,,麥皮加牛奶..
十分健康呢^^
食好野..
答正6點9
準備出發..
牙媽仲比左一封開學利是比禾地^^
要開完學開得唷,,
好喇
同家姐一齊向bus stop 出發
去到岩岩好開車
坐上車..
go go go ,,,
經過1小時後..
去到沙田了..
再轉火車..
去火炭...去學校..
到喇到喇..
好緊張牙>___<
家姐見到佢啲同學之後就吾理禾喇>^<
我都去搵番我啲同學扮下野仙^^
之後就去搵課室喇..
我間學校啲課室既位置年年都吾同嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁
今年我真不幸啊...
4樓啊..
累屎...
番到去就去左hall到聽賣啲無聊野
聽日番去課室做班務
調位..
又有幾個大壞旦系禾附近
次次都系甘>^<
小學,,,,,,,,不想多提了=^=
等等等等,,幾經辛苦
終於等到放學喇...
又同家家..一齊番家了
上車..
卡..
[開學利是]開得喇..
紅3魚...
yeahyeahyeahyeah,,,
又有錢錢收..
番到家..
媽cook定野比禾地食喇..
我的第1日,,
就系甘開始喇...
長得很呢-0-
|