| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 24 日 星期五 又是新的一天'' |
睇完之後要留cm哦''
週記''  |
分類: 未分類 |
[4月20日~4月24日]
4月20日
考中史,英文Grammar test''
前幾日勁比心雞温呢''
可惜只係攞到95分''[有DD失望]
英文Grammar 尼~
由於冇咩點温過,所以都唔係好高分
只係攞到85分''[無奈]
系上星期四測啲數學統測
都派埋''96分呢''[幾滿意的]
4月21日
上宙要上堂but下宙去屯門大會堂
要差唔多一粒鍾先到
所以我地都帯電話/mP3
又買勁多野食囉
去到果到勁多人
入到去好凉呢
開頭都幾好反,怛係慢慢就好悶
就黎合著,唉''浪費光陰
4月22日
家政堂
整[[+哩抄飯]]
miumiu煎洞雞Egg
我抄飯[好味的呢]
丁丁都同意的.食到停唔到口{嘻嘻}
4月23日
科學堂■我有聽書的[奇積]
所以時間好快就過
P.E堂=]
反手球,好反的呢XD的
ms 許堂
講起佢,真係''唉~
蠢到佢呀''叫佢幫我同miumiu去教協買[螢光筆]
買左兩次.第一次買錯就算啦
第二次,佢話比人呃喎
真係....唔知佢塊面上面係咪刻住
[呃我啦][呃我啦]
成日比人呃''唉''
數學堂都好快過左啦
電腦堂測驗[Flash''']
中文堂悶悶悶的
靚音堂測三角比之類[ok la]
英文堂''
勁好笑.我地反[估人]
用一D形容詞去形容果個人
我地抽到[薜家燕]
比家燕估到呢''
[家燕估家燕]笑死人''
4月24日
無咩特別
中文...
BF......
英文...
數學......
DF.....
最後[成長new動力]
拍賣會[我地投到家庭,LoVe]
幾成功的呢''
這星期不錯''
|
| 發表時間:2009-04-24 07:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ][留左未呀??] |
|
|
coMmenT"] Comm2nT"] CommenT"] c0mmEnT"]
|
|