【小公主】
暱稱: 【小公主】
性別: 女
國家: 澳門
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
哩個聖誕係最唔開心最...
聽日就係阿糖生日.....
無奈嘅 一日..真係勁...
長洲第二日...
長洲的第一日...

日誌分類
全部 (22)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋
RSS Feed

2006 年 12 月 25 日  星期一 晴天


哩個聖誕係最唔開心最辛苦嘅日子..喊咗成日..都仲好辛苦..

唉...

今個聖誕係最唔開心最辛苦嘅日子..

我都唔知點解..真係好大壓力..好辛苦..屋企..前途..工作..時間..自己..朋友..感情..

每一方面都有嘢我受..我真係好辛苦..好想好好咁安靜..休息..諗嘢..

真係好大壓力..好辛苦..每日都要對住一大堆問題..同人..加上果啲說話..真係冇辦法唔令自己唔去想..

什至亦有想死嘅諗頭..不過..我每次都冇咁嘅勇氣去做..只係不停咁作賤自己..都唔知點解會咁..

好情緒化咁..一時可以好開心..一時可以好安靜..一時可以好嘈嘈閉咁..完全唔知自己想緊乜..

嘗試過搵人傾都冇用..講真丫..有幾多個會真心同你傾聽你講嘢丫..唉∼

只好自己同自己傾..自我傾訴啦..人真係好現實..亦都好貪心..哈∼

好似今日咁就係一個好例子..終於我都忍唔住..咁喊咗出嚟..其實喊咗出嚟都唔係幾舒服幾好..

因為..我真係太多問題了..唔可以喊一次就可以忘記晒所有嘢..什至...唉∼

究竟...我問題出响邊..點解...

點解啲大人咁鍾意指示啲仔女做乜..一定要做到佢哋心中嘅乖仔乖女..你唔可以勉強度我咯..

你越係咁我就會越反叛..我都唔想..係你迫成的..我真係做唔到你哋想像中咁咯..

如果係咁嘅..倒不如趕我走又或者叫我離開啦..冇謂大家都唔開心丫..日對夜對..冇結論的..

只要你開聲..我就做..唔好令大家咁難做好嗎...我真係做唔到......

怪不得阿紋會有咁嘅想法..原來每一樣嘢都有原因的..可能我真係太愚蠢喇..唔曉咩叫〔細〕界..

亦唔曉點做人..點做先啱..亦唔知道點先可以令人滿意..令人相信..咩都唔曉...

只係知自己唔想點永遠都唔知自己想點..冇主見亦冇意見..都唔知點先係做人..

其實係我自己問題定係咩哩..我都知自己唔識諗..好幼稚..但係我都有想改嘅時候..

點解點解..你哋要咁俾說話我..要咁打敗我..唔相信吓我..至少信我一次都好丫..

可惜冇人肯俾機會我..只會...唉∼我真係唔想諗了...可以安靜嗎...

人真係好奇怪..哈∼可能哩啲就係人要承受嘅嘢啦..唔跌一次勁嘅係唔會知..

不過..我跌了很多次了..怎麼還是這樣..我真係承受唔到咁重..

我個心就好似一個會記錄說話嘅地方..每當有嘢唔開心唔如意就只會同自己講..

收收埋埋好多好多嘢..只係會自己知..人哋唔知的..可能係我自小就唔相信任何人啦..

所以咩都係咁..永遠唔會俾人睇通自己..心門永遠都打唔開俾人..永遠都封鎖自己..

我反而覺得咁樣仲好..起碼我唔會出賣自己會聽自己講嘢..究竟我係咪真係做錯哩!?

(我到宜家都唔知..究竟有冇人可以答我哩..)

 




2006 年 12 月 23 日  星期六 晴天


聽日就係阿糖生日..我...

唉..

聽日就係阿糖生日..

點好哩..我又唔知點..面對佢∼

真係頭都大埋∼都唔知要點...

同佢講嘢經已難..家吓仲要去..

唉∼希望唔好咁難做啦!!

仲有..哩排好唔開心..都唔知點解哩..

成日都係咁..唉∼冇解!

明晚又唔知點算了∼點同佢講嘢好哩∼

講聲生日快樂就算吧啦..都唔知點住佢..

陰公...

都唔知佢有冇呃我..承諾永遠都係假的..

希望佢甘次唔會呃我啦..><




2006 年 12 月 19 日  星期二 晴天


無奈嘅一日..真係勁無奈咯...

..

咁快又訓到7點..次次到咗6..7點左右就好自然咁醒..

真係想死..次次都訓唔夠侯..-.-

眼訓..真係遲早變咯...=.=

醒完冇耐又訓返..真係好攰的..唔訓都唔得..睇睇吓電視又好自自然然咁閉埋眼仔..真係∼

訓到11點先肯起身..哈∼11點我一定起到身咯..因為追緊電視丫嘛!卡∼=.=

勁好睇的..東方朱麗葉..正哩∼有依晨..吳尊..真係勁好睇...

唉∼日日都係咁..做嚟做去都係果幾樣嘢..真係好悶..好刻板..好想有啲轉變咯..

今日成2點半先上線..好奇怪..上到去笠嘅一室竟然得幾個人在線..但室就爆晒喎..

真係出奇..我仲以為去錯室咯..-.-......究竟點解哩!?(我都唔知)

成3點先開msn..呵∼=.=

估唔到有咁多人上線哩..少有少有..

哈哈..真係好..一上就有人同我傾..仲冇停過咯..係咁出字..6..7個都咁..-.-

手都打到攰..呵∼都唔唔好嘅..至少冇咁悶..有人同自己反..(傻婆

無啦啦..有個人突然叫我俾機會佢..嚇死..咁突然..

佢究竟做乜咁樣..係咪悶過頭哩..定係點哩..我都唔知..=.=

我諗佢緊係冇嘢好反..所以悶到要我嚟反..呵∼-.-(一定係咯)

唉∼又到星期2..咁快又一星期了..過得真快..

又要開始搵工咯..唉∼搵極都係咁..真係咯..都唔知點好∼

我又唔想咁喎..究竟我要點做哩..唉......

 

 

 




2006 年 12 月 16 日  星期六 晴天


長洲第二日...

呵欠...

成6點先訓..一訓就訓到訓到10點..真係好訓..

其實尋晚12點多咗2個人嚟的..不過佢哋成晚都冇乜點同埋一齊反咯..

因為佢哋幾個男仔成晚都响出面賭..賭到冇啦就嗌去食嘢..真係爛賭..

唉∼都唔知咩人嚟..成晚都係咁..-.-男人真係∼!

不過都有例外嘅..其中有個賭賭吓就訓鬼咗..仲鬼死咁大鼻鼾聲..嘈到我都訓唔到..=.=(好無奈

點解會同房..陰公..阿糖又訓到成隻死豬咁..2個係咁嘈..都唔知攪乜咁攰咁大聲..哈∼

我同阿紋就迫住聽佢哋啲鼻鼾聲嚟訓..真係好聽咯...=.=(好聽到爆

訓到9點幾電話一嘈就訓唔返..唉∼冇計..

謂有起身..我好衰衰咯..自己訓唔到又嘈住格離果件嘈佢起身..哈∼-0-

起咗身先發現原來果2個人閃咗..不過閃咗都好嘅..(都唔係咁想同佢哋搭船)

賭到早餐都要人請..哈∼真係∼反咩哩∼冇錢就咪賭嘛!陰公∼

一個就大話連天..哈∼真係唔知佢哋邊個做水魚咯...

起身3個都唔見鬼晒..仲以為走晒咯..卡∼-.-

計劃咗10點幾搭船..點知個個都唔鬼起身....訓到死咗咁..3個都係咁..唉∼

無奈∼冇計∼只好等11點幾果班船..唉∼

冇計∼未到時間..謂有同阿紋出去行吓街..行到11點先返去嗌佢哋起身..真係丫∼嘿...

行哩程真係聽到好多嘢..聽到啲仔點賭點做水魚點講大話咯∼哈...-.-(死我)

到咗11點3返到去啲人都仲訓緊咯..真係到吖..

謂有踢晒佢哋起身啦..如果唔係真係唔駛搭咯..=.=

又唔知起身多嘢攪喎..又要化妝又要補妝..噓∼真係丫..應該早少少起身丫嘛!(得又慢喎)

終於都起晒身..肯攪嘢肯汁嘢..唉∼

好攪嘢好無聊咯我..幾個响晒廁所度影相相..哈∼仲要唔係影人仔咯..=.=

出到大廳又係咁影係咁搵人影..都唔係影人啫..卡卡∼-.-

等我放出嚟睇睇啦..哈∼其中仲影咗隻豬响度冬眠咯..呵∼=.=

係咪好無聊哩..哈∼唔係影手就係影鞋..一係影腳..真係傻的...=.=

不過..其實果2日都唔係咁好反架咋!一嚟成日落雨..二嚟少人..-.-

唉∼真係又凍又無聊又傻咯..查實我都唔知自己點解會去咯..(講真的)

 




2006 年 12 月 15 日  星期五 晴天


長洲的第一日...

呵欠...

明明尋晚2點幾鍾先返到屋企..先訓得果4粒鍾又要起身..

鬼咩..鬼叫今日應承咗人要出長洲咩..><

唉∼真係唔想去..又凍又落雨..真係極唔想出咯∼

陰公∼咁鬼凍仲要搭車又搭船..勁大風呀..吹到阿媽都唔認得咯∼-.-

真係凍到口到嘖白氣..=.=..手都冰晒..腳都冇知覺..!!

仲要响碼頭等成粒幾鍾..真係冇陰公...死我了∼-0-

本來10點要搭果班船..點知攪到要搭12點幾果班..可想言之等咗幾耐人..=.=

終於都到咗∼唉∼辛苦到死..捱凍..-.-..仲要成鬼日都落雨...都唔知做乜∼

行街都唔方便啦..更何況......唉∼

不過有樣嘢真係好攪嘢咯..去到長洲啦∼跟住去咗間酒樓到食嘢..坐咗成粒鍾..

傾計仔..商量邊個煮飯..因為實在太凍..街都唔想出咁..所以先決定响屋仔煮飯仔咯∼

哼∼人哋一心諗住嚟反架嘛!點知講講吓個個都指埋我到要我..真係..-.-

個個都咁鬼衰..又要我做阿四..=.=..(我不是來長洲做阿四的)

到走果時先攪嘢..咁去埋數俾錢錢啦..其實去叫點心果時果個人經已唔記得咗寫單..

點知到計數俾錢果時果個人都唔知咯..真係∼唔知係咪我一個FD俾錢一個就問佢〔唱錢)...

唔知係咪咁而打亂咗佢而找多錢哩..冇計果2碟嘢不特止仲找多咗錢咯..哈∼笑死∼一出門口即刻笑咗出嚟咯...

仲要企咗响門口咁耐都唔知咯..真係傻傻地..唔通佢唔曉計數..定還是真係俾我2個朋友打擾到哩..卡卡∼

真係好呀..冇啦啦多咗錢買嘢..呵∼

其實..長洲都冇乜嘢好行..只係多咗啲唔同嘅嘢買..同埋响果邊買衫褲都幾貴吓..

講到哩度..真係有少少火火地..到咗長洲冇幾耐對鞋就冇啦啦咗..唉∼

冇計..咁就同個朋友食食吓飯走去買膠水痴..仲要行到去海邊鬼死咁遠去痴..真係∼唉!

點知到咗行街街果時又要走去廁再痴過..又話果隻膠水好好用唔會甩..點知行行吓又甩..唉∼真係煩..就住就住咁!

行到去一間鞋店..心諗住反正行行吓都又會甩架啦..倒不如買果對..

嘩..果度啲鞋真係好貴..是但一對都貴過出面..唉∼

由於我著短褲嘅問題..所以要買返對嚟〔親〕返..唉∼229..真係勁..出面百幾蚊咋!

陰公∼對靴又唔係靚過人喎..真係衰..不過哩對嘢行路都幾嘈吓..一行就有聲..-.-

行咗一陣..見到間文具鋪..哈∼但係就一啲都唔似文具鋪喎..乜都有得買咁..又介指又電話繩..又鞋..哈∼

咁啱見到一盒介指寫住會變色..咁我哋見到都覺得幾得意幾好反..就諗住買..

點知原來得返好少咋..想睇多幾個都唔得..不過最後都買到自己鍾意嘅..

阿紋就買咗月亮..阿糖就買咗海豚..我就買咗心心嘅介指..真係會變色架喎!

幾好反幾得意喎!凍嘅時候佢就係黑色嘅..熱嘅時候哩佢就會變成綠色架喇!哈∼幾好反架!

跟住返去屋仔休息咗個幾鍾就出去買嘢煮..唉∼

睇嚟我時間果方面真係有啲問題咯∼6點鍾知嘛!街市就冇喇!真係唔知我有問題定果度怪嘅問題..又會咁早冇晒嘢買嘅∼

冇計..謂有去超級市場到睇吓有冇咩啱啦..點知原來果邊嘅超級市場係咁鬼細嘅..幾乎咩都冇咯∼

真係陰公∼唔通真係冇嘢可以買嚟煮..到咗7點都冇計..只好是但買啦..

到最後我只係買咗腸仔..火腿..chicken..蝦〔阮〕同埋面線咋!真係冇啖好食∼唉!

陰公..煲咗成個幾2個鍾先有得食..唉∼

食完又要出去等人..真係凍死..

果晚真係一啲都唔好反..啲仔就成晚賭啤牌..我就成晚聽歌訓覺..真係無聊..

知後都仲好啲嘅..反咗一陣啤牌..傾咗一陣計就頂唔住咯∼唉!眼訓死...=.=

 

 

 

 

 



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »



tofumonzter@createblog.com