呵欠...
明明尋晚2點幾鍾先返到屋企..先訓得果4粒鍾又要起身..
鬼咩..鬼叫今日應承咗人要出長洲咩..><
唉∼真係唔想去..又凍又落雨..真係極唔想出咯∼
陰公∼咁鬼凍仲要搭車又搭船..勁大風呀..吹到阿媽都唔認得咯∼-.-
真係凍到口到嘖白氣..=.=..手都冰晒..腳都冇知覺..!!
仲要响碼頭等成粒幾鍾..真係冇陰公...凍死我了∼-0-
本來10點要搭果班船..點知攪到要搭12點幾果班..可想言之等咗幾耐人..=.=
終於都到咗∼唉∼辛苦到死..捱凍..-.-..仲要成鬼日都落雨...都唔知做乜∼
行街都唔方便啦..更何況......唉∼
不過有樣嘢真係好攪嘢咯..去到長洲啦∼跟住去咗間酒樓到食嘢..坐咗成粒鍾..
傾計仔..商量邊個煮飯..因為實在太凍..街都唔想出咁..所以先決定响屋仔煮飯仔咯∼
哼∼人哋一心諗住嚟反架嘛!點知講講吓個個都指埋我到要我煮..真係衰..-.-
個個都咁鬼衰..又要我做阿四..=.=..(我不是來長洲做阿四的)
到走果時先攪嘢..咁去埋數俾錢錢啦..其實去叫點心果時果個人經已唔記得咗寫單..
點知到計數俾錢果時果個人都唔知咯..真係∼唔知係咪我一個FD俾錢一個就問佢〔唱錢)...
唔知係咪咁而打亂咗佢而找多錢哩..冇計果2碟嘢不特止仲找多咗錢咯..哈∼笑死∼一出門口即刻笑咗出嚟咯...
仲要企咗响門口咁耐都唔知咯..真係傻傻地..唔通佢唔曉計數..定還是真係俾我2個朋友打擾到哩..卡卡∼
真係好呀..冇啦啦多咗錢買嘢..呵∼
其實..長洲都冇乜嘢好行..只係多咗啲唔同嘅嘢買..同埋响果邊買衫褲都幾貴吓..
講到哩度..真係有少少火火地..到咗長洲冇幾耐對鞋就冇啦啦爛咗..唉∼
冇計..咁就同個朋友食食吓飯走去買膠水痴..仲要行到去海邊鬼死咁遠去痴..真係∼唉!
點知到咗行街街果時又要走去廁再痴過..又話果隻膠水好好用唔會甩..點知行行吓又甩..唉∼真係煩..就住就住咁!
行到去一間鞋店..心諗住反正行行吓都又會甩架啦..倒不如買果對..
嘩..果度啲鞋真係好貴..是但一對都貴過出面..唉∼
由於我著短褲嘅問題..所以要買返對靴嚟〔親〕返..唉∼229..真係勁..出面百幾蚊咋!
陰公∼對靴又唔係靚過人喎..真係衰..不過哩對嘢行路都幾嘈吓..一行就有聲..-.-
行咗一陣..見到間文具鋪..哈∼但係就一啲都唔似文具鋪喎..乜都有得買咁..又介指又電話繩..又鞋..哈∼
咁啱見到一盒介指寫住會變色..咁我哋見到都覺得幾得意幾好反..就諗住買..
點知原來得返好少咋..想睇多幾個都唔得..不過最後都買到自己鍾意嘅..
阿紋就買咗月亮..阿糖就買咗海豚..我就買咗心心嘅介指..真係會變色架喎!
又幾好反幾得意喎!凍嘅時候佢就係黑色嘅..熱嘅時候哩佢就會變成綠色架喇!哈∼幾好反架!
跟住返去屋仔休息咗個幾鍾就出去買嘢煮..唉∼
睇嚟我時間果方面真係有啲問題咯∼6點鍾知嘛!街市就冇喇!真係唔知我有問題定果度怪嘅問題..又會咁早冇晒嘢買嘅∼
冇計..謂有去超級市場到睇吓有冇咩啱啦..點知原來果邊嘅超級市場係咁鬼細嘅..幾乎咩都冇咯∼
真係陰公∼唔通真係冇嘢可以買嚟煮..到咗7點都冇計..只好是但買啦..
到最後我只係買咗腸仔..火腿..chicken..蝦〔阮〕同埋面線咋!真係冇啖好食∼唉!
陰公..煲咗成個幾2個鍾先有得食..唉∼
食完又要出去等人..真係凍死..
果晚真係一啲都唔好反..啲仔就成晚賭啤牌..我就成晚聽歌訓覺..真係無聊..
知後都仲好啲嘅..反咗一陣啤牌..傾咗一陣計就頂唔住咯∼唉!眼訓死...=.=
|