負荷太多 ---要想一想                                                   2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天
 
 

近排有好多事情一直係度擔心緊,

工作la、財政等等,其實有時會好怕好怕,

只係有些事情我覺得一個人面對就好了!!!

 

其實自從係街再撞到某個人開始,

已經有一種負荷太多、承受不了既感覺,

以前成日覺得如果可以,想第時都住返屯門,

但呢幾日竟然好想好想離開,離開呢個圈子,

雖然已經沒那麼介懷人地既睇法,但係係果位某某既表情同眼神,

我真的覺得呢幾年比人框框得太多..........

 

一種好想一切都重新開始既感覺:

再不想說謊 再不需要天國
寧願讓你 更識希冀 更想起最初


文字沒有了 人類突然啞了
留待我 用顰用笑 令你會有更多感覺

慾念願望聽得太多
越會想重頭開始的走過

感官都開了 以後沒煩囂
但我竟聽到誰在唱歌

原來戀愛統統統統寫得太多
令我證明而愛得很少
所以懇求你 可以應承我 感覺

  



發表時間:2008-11-19 12:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言