|
負荷太多 ---要想一想 2008 年 11 月 18 日 星期二 
近排有好多事情一直係度擔心緊,
工作la、財政等等,其實有時會好怕好怕,
只係有些事情我覺得一個人面對就好了!!!
其實自從係街再撞到某個人開始,
已經有一種負荷太多、承受不了既感覺,
以前成日覺得如果可以,想第時都住返屯門,
但呢幾日竟然好想好想離開,離開呢個圈子,
雖然已經沒那麼介懷人地既睇法,但係係果位某某既表情同眼神,
我真的覺得呢幾年比人框框得太多..........
一種好想一切都重新開始既感覺:
再不想說謊 再不需要天國
寧願讓你 更識希冀 更想起最初
文字沒有了 人類突然啞了
留待我 用顰用笑 令你會有更多感覺
慾念願望聽得太多
越會想重頭開始的走過
感官都開了 以後沒煩囂
但我竟聽到誰在唱歌
原來戀愛統統統統寫得太多
令我證明而愛得很少
所以懇求你 可以應承我 感覺
|
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|