其實我擔心..... ---陪著我走                                                   2008 年 11 月 8 日  星期六   清涼
 
 

尋日無啦啦走左去同KATHY行街,

覺得呀,佢著衫真係好靚好靚,有好多時候都總會聽佢既意見,

今次兩個女仔係咁行旺角,行到腳好痛呢......但收穫還不錯喇!!!!

 

今日放工同麗麗去食飯,

雖然我地住得好近好近,但未必真係次次都好似今次咁,可以行下街、食餐飯,

最重要係可以傾下心事!!!!!!

約左月尾可能仲會出去行下,好期待!!!!!!!

 

星展裁員呀,好擔心,下一間會係自己果間銀行嗎﹖

如果真的,要到那裡找工作呢﹖

 

我不想證實,因此我也不會去自找答案!!!!

要等你 要證明自己
我可以縱容你在心底
也可以當你只是路過的人而已

  



發表時間:2008-11-09 01:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言