|
其實我擔心..... ---陪著我走 2008 年 11 月 8 日 星期六 清涼
尋日無啦啦走左去同KATHY行街,
覺得呀,佢著衫真係好靚好靚,有好多時候都總會聽佢既意見,
今次兩個女仔係咁行旺角,行到腳好痛呢......但收穫還不錯喇!!!!
今日放工同麗麗去食飯,
雖然我地住得好近好近,但未必真係次次都好似今次咁,可以行下街、食餐飯,
最重要係可以傾下心事!!!!!!
約左月尾可能仲會出去行下,好期待!!!!!!!
星展裁員呀,好擔心,下一間會係自己果間銀行嗎﹖
如果真的,要到那裡找工作呢﹖
我不想證實,因此我也不會去自找答案!!!!
要等你 要證明自己
我可以縱容你在心底
也可以當你只是路過的人而已
|
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|