最遙遠的角落 ---未分類                                                   2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天
 
 

昨天6點就收工,

但我同呀雪竟然可以係元朗行到10點半,好犀利!!!!!!

其實真係有好多野想買,但經濟唔好,荷包縮水呢!

最後還是買左一對鞋同一條褲!

 

近排因為睇得多懷鈺既書,就開始想知自己既月亮星座係咩,

知道左都幾神奇~因為月亮星座係講人既內心世界,

我既月亮星座係雙魚座,

至於性格..................真係好似我!哈哈!

 

有一個好朋友跟我說,她的他像顆星,她仰望他的時候,

總覺得就是他了,

然而雖然知道這顆星是眾人的而不是僅僅屬於她,

可是,她還是覺得可以看多久就多久...........

或許張小嫻說得對"世界上最遙遠的距離,不是生與死,而是,我就站在你面前,你卻不知道我愛妳",

但或許對於朋友來說,世界上最遙遠的距離,是明知我愛你,你卻既靠近又走遠.........

 

喔 第一次我 說愛你的時候
呼吸難過 心不停地顫抖
喔 第一次我 牽起你的雙手
失去方向 不知該往那兒走

  



發表時間:2008-10-22 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言