一週 ---未分類                                                   2008 年 10 月 13 日  星期一   驟雨
 
 

究竟有沒有一週無打過日記呢﹖

 

近排每日開信箱,但希望收到既依然都未寄黎........

然後呢個星期,經歷了媽咪既生日,

因為媽咪既大生日禮物,我地可以去屯門市廣場入面既魔怪屋

一d都唔恐怖,只係搵d密碼,哈哈

 

然後星期日就係咁煲劇,其實係好耐之前既劇,"咖啡王子"

我發現妹妹仔既時候,我會覺得d靚仔既男仔好好,

到而家大過,反而覺得似"咖啡王子"入面既男主角咁,

好優秀,做野好專注、有夢想既男仔好有吸引力!!!!

 

今日難得既下晝放假,出左旺角探MIYAKO同DONNA,

DONNA有左BB呢,感覺好得意~~~~

有時見到D同事成日打比D仔女,真的覺得媽咪好偉大!!!!

  



發表時間:2008-10-13 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言